A kereskedelem online platformjai. Magyar kis-és középvállalkozások értékesítés növelésének internetes lehetőségei
Elmentve itt :
| Szerző: | Tarcsi Szilvia |
|---|---|
| További közreműködők: | Fehér Dr. Katalin |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Kkv Online marketing E-kereskedelem |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7799 |
Hasonló tételek
Az export tevékenység növelésének hatásai a kis- és középvállalkozások teljesítményére
: Szajlai Szabina Csilla
: Szajlai Szabina Csilla
A digitális kommunikáció új platformjai
: Schatz Réka Krisztina
: Schatz Réka Krisztina
Online reklám jellegű bejegyzések hatása a fogyasztókra, elégedettségük növelésének lehetőségei
: Mészáros Csenge
: Mészáros Csenge
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea
: Udvardi Viktória Andrea
Az Internetes kereskedelem
: Molnár Márton Bence
: Molnár Márton Bence
Az internet és a szállodaipar, avagy a szállodai online értékesítés
: Ulmer Gergő
: Ulmer Gergő
A tartalomgyártók kora, az influencer marketing platformjai és azok sajátosságai
: Kemény Alexandra Imola
: Kemény Alexandra Imola
A randiapplikációk piacának szereplői, mint az énmárka megjelenésének új platformjai
: Szokol-Humay Dea
: Szokol-Humay Dea
TOTAL Treatment üzemanyag adalékok piaci részesedés növelésének lehetőségei
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei
: Varga Bernadett Mária
: Varga Bernadett Mária
Az internetes kereskedelem múltja, jelene, jövője
: Magyar Csaba
: Magyar Csaba
Magyar kis- és középvállalkozások adózási lehetőségei és adózási gyakorlata
: Gergelyné Jakus Ágnes
: Gergelyné Jakus Ágnes
A kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei
: Sütő Viktória
: Sütő Viktória
A kis- és középvállalkozások adózási lehetőségei
: Redenczki Dóra
: Redenczki Dóra
A kis-, és középvállalkozások jövedelemadózási lehetőségei
: Sütő Szandra
: Sütő Szandra
A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
Kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei Magyarországon
: Krányecz Anita
: Krányecz Anita
Kis- és középvállalkozások adózási lehetőségei Magyarországon
: Kabai Anita
: Kabai Anita
Kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei Magyarországon
: Kóbori Viktória
: Kóbori Viktória
Kis- és középvállalkozások legfontosabb marketingtechnológiai lehetőségei
: Budai Péter
: Budai Péter
Internetes kereskedelem, a vásárlói elégedettség megszerzésének kihívásai
: Kántás Máté Ádám
: Kántás Máté Ádám
Kis- és középvállalkozások helyzete és finanszírozási lehetőségei
: Virág Erika
: Virág Erika
A Come On Inn hostel marketingstratégiája kis- és középvállalkozások lehetőségei az online-marketingben
: Esze Gergő
: Esze Gergő
A kis- és középvállalkozások forrásszerzési lehetőségei Magyarországon
: Pető Réka
: Pető Réka
Turisztikai kis- és középvállalkozások jellemzői, médiamegjelenési lehetőségei
: Fekete Evelin
: Fekete Evelin
Mikro-, kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei Magyarországon
: Soós Adrienn
: Soós Adrienn
Karriermendzsment, mint a munkavállalói elkötelezettség növelésének eszköze
: Zsoldos Dr Gabriella Edit
: Zsoldos Dr Gabriella Edit
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
Internet lehetőségei és veszélyei
: Korb Zoltán Csaba
: Korb Zoltán Csaba
Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában
: Zsiga Dominika
: Zsiga Dominika
Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában
: Dvorák Réka
: Dvorák Réka
A kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei és kihívásai
: Faragó Richárd
: Faragó Richárd
Kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei a hazai gyakoratban
: Milibák Anita
: Milibák Anita
INTERNETES KERESKEDELEM BEVEZETÉSE ÉS ÜZEMELTETÉSE MEGLÉVŐ RAKTÁROZÁSI RENDSZER TÁMOGATÁSÁVAL
: Pillmann Attila
: Pillmann Attila
Internetes értékesítés és a vállalati adatbázisok használata az Invia Utazási Irodában
: Bodrogi Anikó
: Bodrogi Anikó
Hasonló tételek
-
Az export tevékenység növelésének hatásai a kis- és középvállalkozások teljesítményére
: Szajlai Szabina Csilla -
A digitális kommunikáció új platformjai
: Schatz Réka Krisztina -
Online reklám jellegű bejegyzések hatása a fogyasztókra, elégedettségük növelésének lehetőségei
: Mészáros Csenge -
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea -
Az Internetes kereskedelem
: Molnár Márton Bence