Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében
Elmentve itt :
Szerző: | Vízkeleti Orsolya |
---|---|
További közreműködők: | Hlédik Dr, Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Termékélmény Energiaital Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/785 |
Hasonló tételek
Élmények vonzásában
: Keresztes Csaba
: Keresztes Csaba
Az vagy, amit iszol? A sörfogyasztással kapcsolatos attitűd és sztereotípiák vizsgálata hazai fogyasztók körében
: Potyondi Zsófia
: Potyondi Zsófia
A hazai fogyasztók repoharakkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálata
: Sávai Alexandra Gabriella
: Sávai Alexandra Gabriella
Az utazási élmények személyre szabásának jelentősége a szállodaiparban
: Vincze-Pál Alexandra
: Vincze-Pál Alexandra
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
A gyermekkori élmények hatása a felnőttkori utazási döntésekre
: Ócsai Abigél Szófia
: Ócsai Abigél Szófia
Különleges élmények, szubkultúra a vendéglátásban - Lakáséttermek helyzete Magyarországon
: Ványi Dalma Lili
: Ványi Dalma Lili
A posztmodernitás megjelenése az utazás, a kalandok és élmények világában
: Szombathelyi Flóra
: Szombathelyi Flóra
A fenntartható szállodák szerepének vizsgálata a környezettudatos fogyasztók körében
: Kovács Flóra
: Kovács Flóra
Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai kraft sör fogyasztók körében
: Farkas Szilveszter Roland
: Farkas Szilveszter Roland
A digitalizáció hatására megváltozott vásárlási élmények kutatása - a ruhavásárlási szokásokra szűkítve
: Máté Bálint
: Máté Bálint
A hazai tejtermékek arányának elemzése és a fogyasztók tejtermékekkel kapcsolatos attitűdjének vizsgálata
: Herczeg Péter
: Herczeg Péter
A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében
: Gagyi Diána
: Gagyi Diána
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina
: Ujvári Lili Dorina
A rovar alapú élelmiszerek elfogadottsága hazai fogyasztók körében
: Dobos Boglárka
: Dobos Boglárka
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid
: Kalauz Ingrid
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka
: Zsoldos Boglárka
A Magyar Termék védjegy megítélése a hazai fogyasztók körében
: Paksi Márk
: Paksi Márk
Társadalmi célú reklámok attitűdre gyakorolt hatása a fogyasztók körében
: Dervarits Diána
: Dervarits Diána
Az egészségtudatosság hatása a vásárlói döntésekre az "új generációs" fogyasztók körében
: Horváth Lívia
Megjelent: (2014)
: Horváth Lívia
Megjelent: (2014)
Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
Érzelmek és élmények a munkahelyen − Az érzelmi intelligencia és a flow élmény kapcsolata egy multinacionális környezetben
: Strobl Laura
: Strobl Laura
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Az elektronikus kereskedelem fejlődésének hazai trendjei és magyar perspektívái a fogyasztók körében
: Csukás Milán
: Csukás Milán
Tejet a tehéntől avagy A biotej perspektívái a hazai fogyasztók körében
: Burián Dóra
: Burián Dóra
A környezettudatos fogyasztók motivációinak vizsgálata
: Rácz Noémi
Megjelent: (2013)
: Rácz Noémi
Megjelent: (2013)
A fogyasztók reklámelutasító magatartásának vizsgálata
: Szőrös Dávid Ármin
: Szőrös Dávid Ármin
A fogyasztók reklámelutasító magatartásának vizsgálata
: Szőrös Dávid Ármin
: Szőrös Dávid Ármin
Fenntartható fejlődés a 21. században; divatjelenség vagy tudatosság a fogyasztók körében
: Göncz Blanka
: Göncz Blanka
Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében
: Nagy Mónika
: Nagy Mónika
Termékmegjelenítés, mint vásárlásösztönző és befolyásoló eszköz a Z generációs fogyasztók körében
: Makarész Adriána
: Makarész Adriána
Üzleti korrupcióval kapcsolatos tapasztalatok vizsgálata a mikro-, kis- és középvállalkozások körében
: Gömöri Richárd
: Gömöri Richárd
A tradicionális és az újhullámos desszertek iránti kereslet elemzése a hazai fogyasztók körében
: Szögeczki Luca
: Szögeczki Luca
A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
A sztármárkák és Cristiano Ronaldo CR7 márkájának megítélése a fogyasztók körében
: Korim Dorina Nikolett
: Korim Dorina Nikolett
Készpénzmentes társadalom elérése Magyarországon - Hitelkártya, avagy személyi kölcsön igénylése a fogyasztók körében
: Gaál-Tóth-Marinka Andrea
: Gaál-Tóth-Marinka Andrea
Hasonló tételek
-
Élmények vonzásában
: Keresztes Csaba -
Az vagy, amit iszol? A sörfogyasztással kapcsolatos attitűd és sztereotípiák vizsgálata hazai fogyasztók körében
: Potyondi Zsófia -
A hazai fogyasztók repoharakkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálata
: Sávai Alexandra Gabriella -
Az utazási élmények személyre szabásának jelentősége a szállodaiparban
: Vincze-Pál Alexandra -
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence