Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Nikoletta |
---|---|
További közreműködők: | Harsányi Dr. Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Eseménymarketing Borászat Marketingkommunikáció Villány Tokaj Bormarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7903 |
Hasonló tételek
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
Imázsépítés az eseménymarketing eszközeivel az Árkád példáján
: Kiss Bettina Nikolett
: Kiss Bettina Nikolett
A hazai borászatok marketingorientációja
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2014)
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2014)
Prémium borászatok létjogosultságának vizsgálata a Maul és Polgár borászatok példáján keresztül
: Bódizs Diána
: Bódizs Diána
Hazai borászatok célrendszerének vizsgálata
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2021)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2021)
Az eseménymarketing szerepe a vállalati kommunikációban
: Véniss Eszter
: Véniss Eszter
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
Sikeres borászatok vizsgálata a Balatonfüred-Csopaki borvidéken
: Farkas Lili
: Farkas Lili
Az innováció, fejlesztés jelentősége, eredményeinek hatásvizsgálata a Tatár Pékség KFT. tevékenységében
: Kiss Levente
: Kiss Levente
Monitoring folyamata és jelentősége a hitelintézetek tevékenységében
: Berecz Barbara Bea
: Berecz Barbara Bea
Az eseménymarketing szerepe a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány gyakorlatában
: Kelemen Attila
: Kelemen Attila
Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
: Harmath Mária
: Harmath Mária
Az eseménymarketing helyzete napjainkban - avagy a válság alatt és után?
: Harsányi Dávid
Megjelent: (2012)
: Harsányi Dávid
Megjelent: (2012)
Fenntarthatóság szerepe és jelentősége a Magyar Turisztikai Ügynökség tevékenységében
: Giczi Gyöngyi
: Giczi Gyöngyi
Eseménymarketing egy természetfotó szabadtéri kiállítás és előadás turné magyarországi állomásain
: Villányi Mátyás
: Villányi Mátyás
A Szekszárdi borvidék, a főbb helyi borászátok marketing szempontú elemzése
: Bakonyi Viktória
: Bakonyi Viktória
A marketingkommunikáció szerepe a HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat tevékenységében
: Mátrai Krisztina Judit
: Mátrai Krisztina Judit
A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése
: Monori Anett
: Monori Anett
A Balaton borturizmusa - A feltörekvő borászatok vendéglátóipari és borászati tevékenységének vizsgálata
: Stankovics Réka
: Stankovics Réka
Egy felejthetetlen élmény, avagy az eseménymarketing és a rendezvény szerepe egy szállodavállalat kommunikációjában
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
A marketingkommunikáció jelentősége fogyasztói szempontból a gasztronómiai vállalkozások esetében
: Agárdi Nikoletta
: Agárdi Nikoletta
Magyarországi borászatok külföldi lehetőségei az EU csatlakozás óta, különös tekintettel a Villányi borrégióra
: Csonka Gergő
: Csonka Gergő
A kistermelői borászatok szerepe, különös tekintettel a Badacsonyi és Balaton felvidéki borvidéken
: Simon Dóra
: Simon Dóra
A családi vállalkozások céljainak és folytonosságának összefüggései a hazai családi borászatok kontextusában
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2024)
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2024)
A bor veleje, a család ereje! A hazai borászatok társadalmi és környezeti felelősségi gyakorlatáról
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2021)
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2021)
A véleményvezérek jelentősége a marketingkommunikációs folyamatban
: Vida Noémi
: Vida Noémi
A marketingmix elemzése a Csokibolt tevékenységében
: Gáti Stefánia
: Gáti Stefánia
A marketing jelentősége a szervezeti piacokon - Az ügyfélérték növelésére irányuló marketingeszközök bevezetésének lehetőségei a Climalife Kft. tevékenységében
: Wernitzer Szintia
: Wernitzer Szintia
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
A kézműves magyar ízek vásárának marketingkommunikációs jelentősége
: Tomasovics Viktória
: Tomasovics Viktória
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea
: Oláh Tímea
A kenyerek értékesítésének sajátosságai a Tesco tevékenységében
: Dede Gergely
: Dede Gergely
Alkalmazott disztribúciós stratégiák a DUNAPRO Kft. tevékenységében
: Miszori Dávid
: Miszori Dávid
Ösztönzés és teljesítménymenedzsment szerepe a Vállalkozás tevékenységében
: Nagy Angéla
: Nagy Angéla
A TUDÁSTŐKE MEGJELENÉSE EGY SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Szakály Tímea Renáta
: Szakály Tímea Renáta
Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében
: Kohári Fanni Zsófia
: Kohári Fanni Zsófia
Az integrált minőségirányítási rendszer szerepe az ESMA Kft. tevékenységében
: Somogyvári Eszter
Megjelent: (2007)
: Somogyvári Eszter
Megjelent: (2007)
A beszerzés értékteremtő funkciója a Budapest Bortársaság tevékenységében
: Halgas Mónika
: Halgas Mónika
A vállalat tevékenységében rejlő kockázatok felmérése és kezelése
: Pál Eszter
: Pál Eszter
Hasonló tételek
-
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014) -
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao -
Imázsépítés az eseménymarketing eszközeivel az Árkád példáján
: Kiss Bettina Nikolett -
A hazai borászatok marketingorientációja
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2014) -
Prémium borászatok létjogosultságának vizsgálata a Maul és Polgár borászatok példáján keresztül
: Bódizs Diána