Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Dobossy Edvin |
---|---|
További közreműködők: | Eszes Dr. István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Online marketing Online reklám Kampánymenedzsment Reklámpszichológia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7918 |
Hasonló tételek
A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Bán Georgina
: Bán Georgina
A vitaminok marketingkommunikációja és a reklámok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter
: Gombos Réka Eszter
A vállalatok online eszközhasználatának fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Nagy Ivett
: Nagy Ivett
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
A társadalmi célú reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Pados Marietta
: Pados Marietta
Reklámok gyerekekre gyakorolt hatásai
: Garancsi Lotti Réka
: Garancsi Lotti Réka
A trade marketing szerepének viszgálata az FMCG vállalati gyakorlatban
: Nagyidai Krisztina Viola
: Nagyidai Krisztina Viola
Reklámok világa, fajtái, jellemzői, illetve a televíziós reklámok befolyása és pszichológiai kihatásai a fogyasztókra
: Baráth Márk
: Baráth Márk
Az online kereskedelem offline kereskedelemre gyakorolt hatásának vizsgálata a hazai játékpiacon
: Rácz Katalin
: Rácz Katalin
A reklámok hatásának vizsgálata a 7-10 éves gyermekekre
: Balis Zsófia
: Balis Zsófia
Magyar és az egyiptomi reklámok kulturális különbségei és pszichológia hatásuk a fogyasztókra
: Hefzi Lejla
: Hefzi Lejla
A Philip Morris temrékek kommunikációjának fogyasztókra gyakorolt hatása
: Kiss Renáta
: Kiss Renáta
Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása
: Buzsáki Richárd
: Buzsáki Richárd
Az Influencer Marketing És Annak Hazai Fogyasztókra Gyakorolt Hatása
: Lernyei Lőrinc
: Lernyei Lőrinc
A járványhelyzet ételrendelési szokásokra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gyalogh Laura Gabriella
: Gyalogh Laura Gabriella
A Black Friday vásárlókra gyakorolt hatásának elemzése
: Báthory Gábor
: Báthory Gábor
A digitális marketing fogyasztókra gyakorolt hatása a gyorséttermek esetében
: Pákai Barbara Zsófia
: Pákai Barbara Zsófia
A kereskedelmi média által sugárzott nőkép fogyasztókra gyakorolt hatása
: Tollár Edina
: Tollár Edina
A táplálék kiegészítő reklámok hatása a fogyasztókra a BioTechUSA példája alapján
: Olasz Dávid Viktor
: Olasz Dávid Viktor
A közösségi média emberi kapcsolatokra gyakorolt hatásának vizsgálata.
: Ferencz Ágnes
: Ferencz Ágnes
A BREXIT EGYESÜLT KIRÁLYSÁG TURIZMUSÁRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA
: Dévényi Pál
: Dévényi Pál
Társadalmi célú reklámok attitűdre gyakorolt hatása a fogyasztók körében
: Dervarits Diána
: Dervarits Diána
Fenntarthatóság a magyarországi MOL üzemanyagtöltő állomásain és a fogyasztókra gyakorolt hatásuk.
: Éliás Eliza
: Éliás Eliza
A pénzügyi szektort érintő digitalizációs trendek és azok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Lovácsi Viktória
: Lovácsi Viktória
A digitalizáció logisztikára gyakorolt hatásának bemutatása vállalatirányítási rendszereken keresztül
: Szautner Máté
: Szautner Máté
A turizmus életminőségre és szubjektív jóllétre gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gerzsabek Kinga
: Gerzsabek Kinga
Az országeredet-hatás aspektusai és fogyasztókra gyakorolt hatása magyar ruházati márkák esetében
: Fekete Krisztina Réka
: Fekete Krisztina Réka
"Kisgyermekek, nagy piac" A reklámok hatásának elemzése a 3-10 éves korosztály körében
: Bárány Katalin
: Bárány Katalin
Televíziós és online reklámok térnyerése Magyarországon
: Sztyéhlik Gábor Ottó
: Sztyéhlik Gábor Ottó
Fenntartható divat megjelenése a fast fashion-ben és ennek fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Sándor Dóra Andrea
: Sándor Dóra Andrea
A design és enteriőr fogyasztóra gyakorolt hatásának vizsgálata reggelizők esetében
: Greman Regina
: Greman Regina
A tömeges testre szabás bevezetésének logisztikai folyamatokra gyakorolt hatásának elemzése
: Gyenesné Lajkó Noémi Ágnes
: Gyenesné Lajkó Noémi Ágnes
A diszkont légitársaságok charterpiacra gyakorolt hatásának vizsgálata egyes desztinációkon keresztül
: Szabó Anna
: Szabó Anna
A COVID-19 hagyományos vendéglátásra és házhozszállításra gyakorolt hatásának elemzése
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
A Hőáram-Kör Kft irányítási rendszereinek integrálási lehetőségeinek viszgálata az MSZ EN ISO 9001 2015 és az MSZ EN ISO 14001:2015 szabvány alapján /
: Boróczki Krisztián György
: Boróczki Krisztián György
Az online marketing hatása a vállalkozásra és a fogyasztókra Online vásárlási szokások
: Buzás Éva Mónika
: Buzás Éva Mónika
Coca-Cola Magyarország fenntarthatósági intézkedéseinek a fogyasztókra gyakorolt hatásainak vizsgálata, a fiatalok körében
: Szedlák Péter
: Szedlák Péter
A darts sportág felemelkedése gazdasági szemmel, továbbá a sportrendezvények fejlődése Magyarországon, az "I. Hungarian Darts Trophy" sportrendezvény példáján keresztül bemutatva
: Petrovics Erik
: Petrovics Erik
A WEBÁRUHÁZAK FELHASZNÁLÓI FELÜLETÉNEK ÉS A HŰSÉGPROGRAMOK VÁSÁRLÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK ELEMZÉSE
: Vigh Alexandra
: Vigh Alexandra
Hasonló tételek
-
A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Bán Georgina -
A vitaminok marketingkommunikációja és a reklámok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Szabó Lilla -
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter -
A vállalatok online eszközhasználatának fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Nagy Ivett -
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára