A housekeeping kapcsolattartása és kommunikációs helyzetek az Ibis Styles Budapest City példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Takács Kornél |
---|---|
További közreműködők: | Remenyik Dr. Bulcsú |
Kulcsszavak: | housekeeping kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7958 |
Hasonló tételek
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea
: Monoki Tímea
Housekeeping tevékenység elemzése az Ibis Styles Budapest Centeren keresztül
: Karáth Anna
: Karáth Anna
A housekeeping bemutatása az ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara
: Csekő Tamara
A housekeeping kapcsolattartása a Danubius Hotel Astoria Szállodában
: Földváriné Schvéger Ágnes Éva
: Földváriné Schvéger Ágnes Éva
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
Stressz és megküzdés mentálhigiénés projektterv az ibis Styles Budapest Airport Hotel Housekeeping részlegén
: Cseh Zsuzsanna
: Cseh Zsuzsanna
A szállodai Front Office tevékenység szerepének és fontosságának bemutatása az Ibis Styles Budapest City szállodán keresztül
: Rotár Bianka
: Rotár Bianka
Az Ibis Styles Budapest Airport szállodai kommunikációjának vizsgálata
: Pataky András Ferenc
: Pataky András Ferenc
Az ibis Styles Budapest Airport szálloda bemutatása és működése
: Halász Tünde
: Halász Tünde
A Housekeeping részleg elemzése az Accor szállodaláncon belül a Sofitel Budapest Chain Bridge és az Ibis Styles Budapest Liszt Ferenc International Airport példáján keresztül
: Antoni Andrea Alexa
: Antoni Andrea Alexa
Szállodai nyitás üzemeltetési lépéseinek bemutatása az ibis Styles Budapest Airport-on keresztül bemutatva
: Juhász Eszter Zsófia
: Juhász Eszter Zsófia
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória
: Erczbrucker Viktória
Az egyediség megjelenése és jelentősége a szállodaiparban az ibis Styles brand példáján keresztül
: Vezekényi Franciska
: Vezekényi Franciska
Housekeeping részleg bemutatása az Ibis/Mercure Budapest Castle Hillben
: Pál Szilvia
: Pál Szilvia
A zöld szállodák jelentősége napjainkban az Ibis Styles Budapest Center példája alapján
: Sziebig Gergely Sándor
: Sziebig Gergely Sándor
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill Szálloda Housekeeping tevékenysége
: Zátrok Renáta Mónika
: Zátrok Renáta Mónika
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Sándor András
: Sándor András
A housekeeping tevékenysége a Mercure Budapest City Centerben
: Petró Nikolett
: Petró Nikolett
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
Szállodai rendezvényszervezés, housekeeping a Novotel Budapest City szemszögéből
: Rideg Izabella
: Rideg Izabella
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza
: Seres Vanessza
A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta
: Neumark Lídia Sarolta
Protokoll és kommunikációs helyzetek a Budapest Airport Hotel Stációban
: Ferró Vanda Krisztina
: Ferró Vanda Krisztina
Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül
: Fülöp Patrik
: Fülöp Patrik
Economy rebranding az Accor-Pannonia Hotels Zrt-nél - A Mercure Budapest Metropol átmárkázása ibis Styles Budapest Centerré
: Gábor Petra Vivien
: Gábor Petra Vivien
Az ibis Styles, mint brand pozícionálása és piaci térhódítása a magyar turizmusban
: Almási Teodóra
: Almási Teodóra
A kommunikáció szerepe a Front Officeban az Ibis Budapest Heroes Square Hotel példáján keresztül
: Peller Viktória
: Peller Viktória
A Housekeeping emberi erőforrás szükségletei a Novotel Budapest City szállodában
: Varga Nikolett
: Varga Nikolett
AppStyle Technology kommunikációs stratégiája
: Szász Levente
: Szász Levente
Vendégszegmensek az Ibis Budapest Centrumban
: Kiss Nóra
: Kiss Nóra
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni
: Száraz Fanni
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Szegmentáció szerepe a szállodai értékesítésben az ibis Budapest Heroes Square példáján keresztül
: Keresztesi Fanni Gabriella
: Keresztesi Fanni Gabriella
SZÁLLODAI PROTOKOLLOK, ELVÁRÁSOK ÉS KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK A COLOSSEUM HOTELBEN
: Kedves Adél
: Kedves Adél
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján
: Spiegel Alexandra
: Spiegel Alexandra
A Housekeeping, a Front Office és az Értékesítési részleg közötti kommunikáció bemutatása a Hotel City Inn szállodán keresztül
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
Hasonló tételek
-
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea -
Housekeeping tevékenység elemzése az Ibis Styles Budapest Centeren keresztül
: Karáth Anna -
A housekeeping bemutatása az ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Faragó Virág Alexa -
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel -
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara