Cinema Marketing In Hungary
Saved in:
Main Author: | Ambrus Márk |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | cinema film industry producer marketing interview |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7987 |
Similar Items
Insight into the marketing process of Etele Cinema
: Küplein Kata Stella
: Küplein Kata Stella
Cinema City üzleti környezetének elemzése
: Mátyásfalvi Kinga Édua
: Mátyásfalvi Kinga Édua
Transforming Cinema Commerce Navigating Digitalization and the emergence of Streaming Platforms with the disruptive effect of COVID-19
: Stark Ádám
: Stark Ádám
Representation of East Asian Women In US Cinema
: Amarbayar Anujin
: Amarbayar Anujin
Beszerzés az I.T. Magyar Cinema Kft.-nél
: Gál Tímea
: Gál Tímea
A Cinema City Magyarország közösségi média marketingje
: Repa Tamás
: Repa Tamás
Az I.T. Magyar Cinema Kft pénzügyi és vagyoni helyzetének alakulása az elmúlt években.
: Kapitány Tamara
: Kapitány Tamara
A Cinema City moziba járó vendégek fogyasztói magatartása a Covid-19 fertőzés következtében
: Tichov Sarolta
: Tichov Sarolta
Analysis of the Marketing Strategy of Henkel in Hungary
: Kurys Boglárka
: Kurys Boglárka
Fish consumption and fish market in Hungary
: Zatko Gergely
: Zatko Gergely
Influencer Marketing in Hungary Exploring Origins, Growth and Implications for Brands and Companies
: Bránát Anna
: Bránát Anna
The marketing position of Capital Circus in Hungary in 2011.
: Tomori Cintia
: Tomori Cintia
The impact of Dove's marketing communication strategy in Hungary
: Nagy Réka Petra
: Nagy Réka Petra
Marketing Strategy Development for Mateco Hungary Kft.
: Szabó Bálint
: Szabó Bálint
Media Consumption Habits in Hungary
: Merényi Márk
: Merényi Márk
Event Marketing in Hungary, its Present and Future
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2007)
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2007)
The presence of green marketing and consumers' environmental awareness in Hungary
: Hauzer Ágnes
: Hauzer Ágnes
Marketing Strategies to Increase the Number of Golf Players in Hungary
: Holló Zsombor
: Holló Zsombor
Analysis of consumer behavior in the natural cosmetics market in Hungary
: Csecsődi Vanessza Petra
: Csecsődi Vanessza Petra
The Role of Online Marketing in the Hotel Industry in Hungary Presentation of the importance of online marketing in today's world and the examination of the Hungarian's booking habits /
: Barta Brigitta
: Barta Brigitta
Comparison the marketing activity of the tertiary education in Germany and in Hungary
: Nyári Tünde
: Nyári Tünde
Az Eisberg Hungary Kft. marketing tevékenységének bemutatása
: Fülöp Réka
: Fülöp Réka
Regulatory issues of banks and financial markets and the functioning of the OVB Hungary
: Hacsi Boglárka
: Hacsi Boglárka
Social Media Marketing in the Scope of FMCG Brands’ Marketing Communication through the Case of Actimel in Hungary.
: Kalikan Zhaniya
: Kalikan Zhaniya
The Impact of Internet, social media and online marketing on the hotel industry in Hungary
: Majoros Eszter
: Majoros Eszter
Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd.
: Repa Orsolya
: Repa Orsolya
The effects of destination marketing on the tourism of Hungary, with special interest on gastronomic tourism
: Matusek Anett
: Matusek Anett
Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary
: Masznik Laura Réka
: Masznik Laura Réka
Market analysis and customer research on alcoholic drinks for BREBIS Hungary Ltd.
: Sileo Szeréna
: Sileo Szeréna
The operation, brand building and marketing tools of plastic-free groceries in Hungary
: Rudolf Rebeka Mónika
: Rudolf Rebeka Mónika
Az Accace Hungary Kft. online marketing tevékenységének bemutatása
: Orosz Klaudia
: Orosz Klaudia
What marketing strategy would help the Allocacoc company to increase the sales in Hungary?
: Mikósdi Nóra Edit
: Mikósdi Nóra Edit
A Brands & More Hungary Kft. értékesítési- és marketing stratégiája
: Lipták Márton
: Lipták Márton
A BIS Hungary Kft. marketing szemléletű bemutatása és elemzése
: Kis Norman Imre
: Kis Norman Imre
CCC Hungary Shoes Kft. alkalmazott marketing területei és módszerei
: Gábor Vivien
: Gábor Vivien
A LEAX Hungary Zrt. működésének elemző bemutatása marketing elemekkel
: Kacsó Botond
: Kacsó Botond
Energy drink industry in Hungary Hell's marketing strategy on the Hungarian market /
: Veres Seron
: Veres Seron
Logisztikai folyamatok a Mercedes-Benz Manufactoring Hungary Kft-nél
: Horváth Márk
: Horváth Márk
Demand Chain Efficiency at UPC Hungary Ltd. - The Integration of SOHO Segment Sales and Marketing
: Jakimov Nikolett
: Jakimov Nikolett
The effects of the new forms of digital marketing on the food and beverage consumption of early teenagers in Hungary
: Dongó Fanni
: Dongó Fanni
Similar Items
-
Insight into the marketing process of Etele Cinema
: Küplein Kata Stella -
Cinema City üzleti környezetének elemzése
: Mátyásfalvi Kinga Édua -
Transforming Cinema Commerce Navigating Digitalization and the emergence of Streaming Platforms with the disruptive effect of COVID-19
: Stark Ádám -
Representation of East Asian Women In US Cinema
: Amarbayar Anujin -
Beszerzés az I.T. Magyar Cinema Kft.-nél
: Gál Tímea