A fagyasztott termékek térhódítása, avagy a mirelit mint kényelmi termék
Elmentve itt :
Szerző: | Less Bettina |
---|---|
További közreműködők: | Magyarné Dr. Horváth Kinga |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Hűtés Fagyasztás Hűtőlánc Hűtőházak Fagyasztóberendezések |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8003 |
Hasonló tételek
A kényelmi termékek térnyerése a kulináris piacon
: Gordos Dorina Mária
: Gordos Dorina Mária
A vendéglátás, mint kényelmi ételfogyasztás vizsgálata inflációs környezetben
: Havas Levente Vilmos
: Havas Levente Vilmos
A MIRELITE MIRSA Zrt. stratégiai elemzése
: Pásztor Veronika
: Pásztor Veronika
Az Elit Mirelit Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata a beszámolók alapján
: Lakat Adrienn
: Lakat Adrienn
Videojátékok a sportturizmusban, avagy az esport térhódítása
: Herczog Ádám Balázs
: Herczog Ádám Balázs
Housekeeping mint turisztikai termék
: Csizmadia Angéla
: Csizmadia Angéla
A fitnesz turizmusra gyakorolt hatása, avagy a fitnesz, mint turisztikai termék
: Pusztaiová Jennifer
: Pusztaiová Jennifer
Sörturizmus, avagy a kézműves sörök népszerűsége és térhódítása
: Labanc Ágnes Krisztina
: Labanc Ágnes Krisztina
A szénszál, mint szenzitív termék
: Pósa Ildikó
: Pósa Ildikó
Intelligens megoldások az otthonteremtésben, avagy az okosotthonok térhódítása
: Péter Balázs
: Péter Balázs
A fesztivál, mint turisztikai termék, avagy a nyári fesztiválok szerepe Debrecen turizmusában
: Kiripolszky Sára
: Kiripolszky Sára
Alkohol, mint jövedéki termék disztribúciója
: Bánkuti Csaba
: Bánkuti Csaba
Út a fejlődés felé, avagy a digitalizációs technológiák térhódítása
: Budavári Balázs Attila
: Budavári Balázs Attila
Színek, ízek, illatok, avagy a fine dining térhódítása Magyarországon
: Brizs Anna
: Brizs Anna
Színek, illatok, ízek, avagy a fine dining térhódítása hazánkban
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
A cirkuszművészet, mint turisztikai termék népszerűsítése
: Demeter Anna Kinga
: Demeter Anna Kinga
Szállodahajók, mint különleges termékek
: Vörös Attila
: Vörös Attila
A vírusmarketing térhódítása
: Fodor Gergely
: Fodor Gergely
A befektetések térhódítása
: Csala Henrietta
: Csala Henrietta
Háromdimenziós pólót? Avagy a bevezetni kívánt termék marketingstratégiája
: Méray-Horváth Bence
: Méray-Horváth Bence
Az Y generáció étkezési szokásai, avagy a modern táplálkozási irányzatok térhódítása
: Kocsy Alexandra
: Kocsy Alexandra
A sült tea, mint különleges termék a vendéglátásban
: Dabis Debóra
: Dabis Debóra
Én, mint termék azaz személyes márkaépítés a munkaerőpiacon
: Nácán Gitta
: Nácán Gitta
A pelenka, mint kereskedelmi termék vásárlási szokásinak vizsgálata
: Rácz Erika
: Rácz Erika
Q-commerce, avagy a gyors online élelmiszer-kereskedelem térhódítása hazánkban és világszerte
: Fodor Tamás
: Fodor Tamás
Az Instagram globális térhódítása
: Daróczi Mercédesz
: Daróczi Mercédesz
Az online marketing térhódítása
: Onita Márió Márk
: Onita Márió Márk
Az online marketing térhódítása
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
Kína térhódítása Afrikában a gazdasági kapcsolatok elmélyülése
: Zákányi Krisztina Erzsébet
: Zákányi Krisztina Erzsébet
Vegán termékek marketingkommunikációja
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
A modern fizetési eszközök térhódítása
: Váradi Ágnes Csilla
: Váradi Ágnes Csilla
Az ibis Styles, mint brand pozícionálása és piaci térhódítása a magyar turizmusban
: Almási Teodóra
: Almási Teodóra
A kamatszámítás módszerei, egy-egy banki termék hozamszámításának elve, a banki termékek hozam szerinti összehasonlítása
: Topor Gergely
: Topor Gergely
A kamatszámítás módszerei, egy-egy banki termék hozamszámításának elvei, a banki termékek hozam szerinti összehasonítása
: Kiss Laura Mária
: Kiss Laura Mária
A kamatszámítás módszerei, egy-egy banki termék hozamszámításának elvei, a banki termékek hozam szerinti összehasonlítása
: Kajcsa Kevin
: Kajcsa Kevin
A kamatszámítás módszerei, egy-egy banki termék hozamszámításának elvei, a banki termékek hozam szerinti összehasonlítása
: Fejszés Alexandra
: Fejszés Alexandra
A kamatszámítás módszerei, egy-egy banki termék hozamszámításának elvei, a banki termékek hozam szerinti összehasonlítása
: Gál Máté
: Gál Máté
A székesfehérvári Királyi Napok Nemzetközi Néptáncfesztivál, mint kulturális termék
: Nagy Lívia
: Nagy Lívia
Az élmény, mint turisztikai termék megjelenése a social médiában
: Domahidi Noreen
: Domahidi Noreen
A tánc, mint kulturális turisztikai termék. Budapest táncszínházainak vonzereje
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Hasonló tételek
-
A kényelmi termékek térnyerése a kulináris piacon
: Gordos Dorina Mária -
A vendéglátás, mint kényelmi ételfogyasztás vizsgálata inflációs környezetben
: Havas Levente Vilmos -
A MIRELITE MIRSA Zrt. stratégiai elemzése
: Pásztor Veronika -
Az Elit Mirelit Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata a beszámolók alapján
: Lakat Adrienn -
Videojátékok a sportturizmusban, avagy az esport térhódítása
: Herczog Ádám Balázs