Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horváth Patrik
Other Authors: Harsányi Dr. Dávid
Format: Thesis
Kulcsszavak:Marketing
Prémium kategória
Autómárka
Közösségi média
Kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/8171

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg8171
005 20170602091019.0
008 161205suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Horváth Patrik 
245 1 0 |a Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában  |c Horváth Patrik  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában 
695 |a Marketing  
695 |a Prémium kategória 
695 |a Autómárka 
695 |a Közösségi média  
695 |a Kommunikáció 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/8171/1/SZAKDOLGOZAT_HP%20V%C3%89GLEGES.pdf  |z Dokumentum-elérés