A P-floor Kft. áruforgalma a beszerzéstől az értékesítésig
Elmentve itt :
Szerző: | Bonyai Péter Tibor |
---|---|
További közreműködők: | Hrabovszki Zsuzsa |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Áruforgalom Kiskereskedelmi értékesítés Beszerzés P-floor Kft. |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8328 |
Hasonló tételek
A Decor Floor Kft marketingstratégiája
: Szolnoki Tímea
: Szolnoki Tímea
Alapanyagok útja a beszerzéstől az asztalra kerülésig
: Tóth Johanna
: Tóth Johanna
Felvásárlástól az értékesítésig a Cargill Magyarország Zrt-nél
: Horváth Lídia
: Horváth Lídia
4P/7P marketingmix egy vállalkozásban
: Szkupi Réka
: Szkupi Réka
A BGE – Bosch Smart Shop Floor Logisztikai Szimulációs Labor
: Budai László, et al.
Megjelent: (2024)
: Budai László, et al.
Megjelent: (2024)
Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában
: Szlicki Anna
: Szlicki Anna
Marketingstartégiai elemzés - 4P - 7P jelentősége kivitelező kisvállalkozások vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint
: Tóth Gábor Bálint
Industry 4.0 technological solutions and their education concept in the Bosch smart shop floor laboratory
: Budai László
Megjelent: (2020)
: Budai László
Megjelent: (2020)
Investment and financing of project Redel P
: Hajnal Zsófia
: Hajnal Zsófia
Nyomonkövetési események nyílt ellátási láncokban – egy lehetséges fejlesztési irány a Smart Shop Floor Laborban
: Budai László, et al.
Megjelent: (2023)
: Budai László, et al.
Megjelent: (2023)
„P” BETŰJELŰ IDEIGLENES RENDSZÁM KIADÁSÁNAK KORLÁTOZÁSA
: Zsömböly Zsófia
: Zsömböly Zsófia
The bullwhip effect in P&G's supply chain
: Bokodi Szabolcs
: Bokodi Szabolcs
Építőipari projekt bemutatása a P&T COMFORT Kft.-én keresztül
: Pándi Máté Imre
: Pándi Máté Imre
Leonardo S.p.A. Stratégiai szemléletmód egy védelmi, repülés- és biztonságtechnikai vállalatnál /
: Gubek Nóra
: Gubek Nóra
P. Wash System Kft. működése, fókuszban az ÖKO-barát autómosó
: Halabi Krisztián
: Halabi Krisztián
A Balance Home elemzése a 7P alapján
: Strobl Noémi Bettina
: Strobl Noémi Bettina
A Szimpla Kert tevékenységének elemzése a 7P alapján
: Kós Gábor
: Kós Gábor
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
Pénzforgalmi elszámolás bemutatása az áfa fizetési rendszerben a P & ZS Kft.-n keresztül
: Kenesei Viktor László
: Kenesei Viktor László
HtvP logisztikai tervezés bemutatása az elsőminta megrendelés folyamatán keresztül
: Koroknai Emese
: Koroknai Emese
A JUVENTUS FOOTBALL CLUB S.P.A. KOMPLEX ELEMZÉSE 2013/2014-2017/2018
: Kliment Pál Péter
: Kliment Pál Péter
Számvitel és adózás kapcsolata a P&B Lézer és Plasztikai Sebészeti Kft-n keresztül
: Molnár Amanda
: Molnár Amanda
Intermodális szállítási megoldások összehasonlítása Robert Bosch TDIT S.P.A esetében
: Jancsekity Vivien
: Jancsekity Vivien
A bp p.l.c. társadalmi felelősségvállalása fenntarthatósági és környezetvédelmi szempontból
: Dankházi Adrienne Flóra
: Dankházi Adrienne Flóra
A COVID-19 gazdasági hatása a KKV szektorra Magyarországon a „P and K Lakástextil Kft.” működésén keresztül bemutatva
: Pál Dávid
: Pál Dávid
Az önvezető autózással foglalkozó vállalatok részvényeinek értékelése, összehasonlítása egymáshoz és az S&P 500 indexhez viszonyítva
: Borus Attila
: Borus Attila
Marketingpolitikai eszközök és a 7P vizsgálata elméletben és a Magyar Telekom Nyrt. viszonylatában
: Horváth Aranka Veronika
: Horváth Aranka Veronika
A Syngenta vállalat elemzése Swot és 4P alapján és a hűségprogramok hatása a fogyasztókra
: Simon Zsigmond
: Simon Zsigmond
Nyugdíjazott munkavállalók helyzete a munkaerőpiacon
: Bonyai Adrienn
: Bonyai Adrienn
A "Mould-Tech" Kft. költséggazdálkodásának átfogó vizsgálata
: Bécs Tibor
: Bécs Tibor
A vállalati életút elemzése a Humán Centrum Kft. esetében
: Peszlen Tibor
: Peszlen Tibor
A DSV Hungária Szállítmányozási Kft. közúti szolgáltatásainak vizsgálata
: Farkas Tibor
: Farkas Tibor
A CNI Kft. stratégiai elemzése a nemzetközi piacra lépés szempontjából
: Kovács Tibor
: Kovács Tibor
A külkereskedelmi tevékenység számvitelének sajátosságai, elemzése a Fornetti Kft. gyakorlatában
: Hazafi Tibor
: Hazafi Tibor
Marketingkommunikációs eszközök értékelő elemzése az SSP Hungary Kft. esetében
: Lázár Tibor Árpád
: Lázár Tibor Árpád
A CarInfo rendszer jelene és jövője a Datahouse Kft-nél
: Gere Tibor
: Gere Tibor
Csomagolás és komissiózás a Robert Bosch Elektronika Kft. Hatvani telephelyén
: Molnár Tibor
: Molnár Tibor
Nyomon követhetőség automatizálása és lehetséges kivitelezése a Metro Kereskedelmi Kft.-nél
: Kádár Tibor
: Kádár Tibor
Ripca Kft. belföldi, külföldi beszerzései - Just in time rendszere a sikeres értékesítéshez
: Tógyer Tibor
: Tógyer Tibor
A Givaudan Business Solutions Kft. beszerzési folyamatainak bemutatása, elemzése, és javítása IT megoldással
: Fülöp Tibor
: Fülöp Tibor
Hasonló tételek
-
A Decor Floor Kft marketingstratégiája
: Szolnoki Tímea -
Alapanyagok útja a beszerzéstől az asztalra kerülésig
: Tóth Johanna -
Felvásárlástól az értékesítésig a Cargill Magyarország Zrt-nél
: Horváth Lídia -
4P/7P marketingmix egy vállalkozásban
: Szkupi Réka -
A BGE – Bosch Smart Shop Floor Logisztikai Szimulációs Labor
: Budai László, et al.
Megjelent: (2024)