A Spa szolgáltatás létjogosultsága, a Boscolo Budapest Autograph Collection példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Fenyvesi Tímea |
---|---|
További közreműködők: | Krompaszky Gábor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | spa Boscolo Budapest egészségturizmus wellness vendégelégedettség létjogosultság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8363 |
Hasonló tételek
Boscolo Budapest Autograph Collection ***** superior szálloda tevékenységének komplex bemutatása
: Tolnai Judit Anna
: Tolnai Judit Anna
A vendégelégedettség és az emlékezetes vendégélmény vizsgálata a Marriott Autograph Collection márka példáján keresztül
: Cseh Panna
: Cseh Panna
Új Spa Menü tervezet bemutatása a Boscolo Budapest Hotelben
: Angyal Diána
: Angyal Diána
A Spa létjogosultsága a budapesti ötcsillagos business szállodákban
: Erdei Anna Boglárka
: Erdei Anna Boglárka
Hotel Nemzeti Budapest – MGallery Collection **** beruházás értékelése
: Szikszay Fanni
: Szikszay Fanni
A privat banking szolgáltatás létjogosultsága a biztosítási szférában
: Vigh Anita
: Vigh Anita
A Front Office működése a Boscolo Budapest Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
Követeléskezelés az Atradius Collections gyakorlatában
: Légrádi Noémi
: Légrádi Noémi
Rendezvényi vendéglátás sajátosságainak bemutatása a Boscolo Budapest Hotel alapján
: Kormos Laura
: Kormos Laura
A Griff Collection online marketing stratégiája
: Kalmár Melitta
: Kalmár Melitta
Tulajdonosváltás a Boscolo Budapest élén – Brandbevezetés egy magyarországi ötcsillagos szállodában
: Gyaraki Boglárka
: Gyaraki Boglárka
Versenyképesség, versenytárselemzés a Boscolo Residence gyakorlatában
: Kenderfi Anna
: Kenderfi Anna
Takarító cég váltás a Boscolo Residence-ben
: Dévényi Dorottya
: Dévényi Dorottya
Szállodai értékesítési technikák fejlődése az elmúlt 10 év során, a modern értékesítési technikák bemutatása a Boscolo Budapest Hotel példáján keresztül
: Romics Tiffany
: Romics Tiffany
A Front Office tevékenységének kiemelt szerepe, illetve vendégelégedettségének vizsgálata a Boscolo Budapest Hotelben
: Majtényi Stella
: Majtényi Stella
A magánegészségügy létjogosultsága a budapesti agglomerációban
: Turkovics Tímea
: Turkovics Tímea
A marketingkommunikációs eszközök fejlődése a szállodaiparban - Boscolo Hotel
: Szűcs Alexandra Bella
: Szűcs Alexandra Bella
Milyen módon befolyásolja az értékesítés sikerességét a szobatípusok mennyisége? - A lehetőségek és nehézségek vizsgálata az Aria Hotel Budapest by Library Hotel Collection példáján keresztül
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján
: Majtényi Gréta
: Majtényi Gréta
A Private Spa, mint új szolgáltatás bevezetése a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. által működtetett Széchenyi Gyógyfürdő és Uszodában
: Bakos Cintia Rita
: Bakos Cintia Rita
A klasszikus networking rendszerek létjogosultsága
: Kanta Krisztina
: Kanta Krisztina
A Harmónia Day Spa fenntarthatósága Budapest XI.kerületében
: Virág Violetta
: Virág Violetta
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
Growing tendencies of boutique hotels on the tourism market, using Library Hotel Collection hotels as an example
: Schifferer Szilvia Viktória
: Schifferer Szilvia Viktória
A kézizálog kölcsön bemutatása és létjogosultsága
: Erli Evelin
: Erli Evelin
Az árkialakítás elvi megfontolásai és gyakorlata az IPR SPA példáján keresztül
: Jeszenszki Anna
: Jeszenszki Anna
A Housekeeping válasza a pandémiára a SPA RESORT STYRIA szálloda példáján keresztül
: Markó Izabell
: Markó Izabell
Az ambient marketing létjogosultsága napjainkban Magyarországon
: Kunkli Erika
: Kunkli Erika
Elektronikus tanítás és tanulás elterjedése, létjogosultsága
: Durucz Gergely Attila
: Durucz Gergely Attila
A Front Office tevékenység bemutatása és szerepe a Boscolo Residence-en belül
: Petruska Judit Petra
: Petruska Judit Petra
Kevert projektmenedzsment módszertan létjogosultsága, vállalati erőforrás tervező rendszer bemutatásán keresztül
: Madaras Barna
: Madaras Barna
A sommelier szakma létjogosultsága a hazai vendéglátásban
: Tátrai Levente László
: Tátrai Levente László
A No-Spa márka megújítása Azaz a No-Spa márkafiatalító stratégiájának folyamata
: Walczer Réka
: Walczer Réka
Adventor Hotel Kft. szállodák üzemeltetésének bemutatása a Fagus Hotel Conference & Spa példáján keresztül
: Darabos Dorottya
: Darabos Dorottya
Okos szállodai szolgáltatások fejlesztési lehetőségei és létjogosultsága
: Lovas Lajos Gábor
: Lovas Lajos Gábor
Az új szálláshely-minősítő rendszer létjogosultsága Magyarországon
: Rácz Dóra Andrea
: Rácz Dóra Andrea
A Royal Spa bemutatása az ESPA-n keresztül
: Horváth Szandra
: Horváth Szandra
A telefonos értékesítés létjogosultsága a modern fogyasztói társadalomban
: Egerszegi Márta
: Egerszegi Márta
A kontrolling rendszer létjogosultsága a Manitox Kft-nél
: Csákány-Fodor Eszter
: Csákány-Fodor Eszter
Hasonló tételek
-
Boscolo Budapest Autograph Collection ***** superior szálloda tevékenységének komplex bemutatása
: Tolnai Judit Anna -
A vendégelégedettség és az emlékezetes vendégélmény vizsgálata a Marriott Autograph Collection márka példáján keresztül
: Cseh Panna -
Új Spa Menü tervezet bemutatása a Boscolo Budapest Hotelben
: Angyal Diána -
A Spa létjogosultsága a budapesti ötcsillagos business szállodákban
: Erdei Anna Boglárka -
Hotel Nemzeti Budapest – MGallery Collection **** beruházás értékelése
: Szikszay Fanni