Egy új elektronikai cikk bevezetése a piacra a Samsung Electronics esetében
Saved in:
Main Author: | Pintér Dániel |
---|---|
Other Authors: | Kopcsay Dr. László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Termék bevezetés Multinacionális vállalat Samsung Electronics |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8640 |
Similar Items
Customer Journey of Samsung electronic luxury goods in the omnichannel marketing world.
: Markó Levente
: Markó Levente
IKT eszközök a műszaki cikk áruismeret oktatásában
: Kispál Péter
: Kispál Péter
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
A Samsung Electronics Magyar Zrt. állami támogatással megvalósuló 2007-es kapacitásbővítő beruházási projektjének vizsgálata
: Majorné Nyírő Regina
: Majorné Nyírő Regina
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
ReGalaxy program bevezetése a Samsung Magyarországnál
: Ács Bianka
: Ács Bianka
Egy új, a kólás ízesítésű alkoholos sör bevezetése a piacra
: Kristóf Renátó
: Kristóf Renátó
A fenntartható fejlődés vizsgálata a vállalati társadalmi felelősségvállaláson (CSR) keresztül a Samsung Electronics Magyar Zrt.-nél
: Pető Krisztina
: Pető Krisztina
A Controlling mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze a Samsung Electronics Hungary Zrt.-nél
: Kővágó Erzsébet
: Kővágó Erzsébet
Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ
: Bárdossy Flóra Luca
: Bárdossy Flóra Luca
Nemzetközi (új) piacra lépés lehetőségei és korlátai egy földgáz-kereskedelmi vállalkozás esetében
: Vascsák Csenge
: Vascsák Csenge
Egy új raktárirányítási rendszer bevezetésének logisztikára gyakorolt hatásai - Samsung SDS Slovakia
: Safranyik Krisztina
: Safranyik Krisztina
Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
: Leskó Dalma
: Leskó Dalma
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
Brand loyalty in the case of Samsung
: Hankovszki Tamás Áron
: Hankovszki Tamás Áron
Okosétel bevezetése a magyar piacra
: Varga Eszter Anna
: Varga Eszter Anna
Samsung marketingstratégiája a nagygépek piacán
: Ozsváth Zsuzsa
: Ozsváth Zsuzsa
LG Electronics marketingkommunikációs tevékenysége és az okos otthonok új világa
: Vörös Vivien
: Vörös Vivien
A Robert Bosch Elektronikai Kft. RFID áruazonosító rendszer bevezetése
: Mátrainé Mizák Judit
: Mátrainé Mizák Judit
A Hoya Vision Care Company új terméke, a Yuniku bevezetése az optikai piacra
: Huják Kevin
: Huják Kevin
Relaxációs ital bevezetése a magyar piacra
: Antal Adrienn
: Antal Adrienn
A Samsung televíziók marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Szolyák Szilvia
: Szolyák Szilvia
Új termék bevezetése az FMCG piacra - Fogyasztói és piaci igények a Grenade márka bevezetésére
: Szabó Donát
: Szabó Donát
A Landliebe márka bevezetése a magyar piacra
: Pap Brigitta
: Pap Brigitta
A Törley borcsalád bevezetése a hazai piacra
: Törőcsik Hanna Berta
: Törőcsik Hanna Berta
A Kiehl's márka bevezetése a magyar piacra
: Hanol Ádám
: Hanol Ádám
Consumer behavior towards online shopping of electronics in Hungary
: Völgyi Dániel
: Völgyi Dániel
Dreher Pale Ale bevezetése a magyarországi piacra
: Gál Marcell
: Gál Marcell
Az Asahi márka bevezetése a magyar piacra
: Lázár András Barna
: Lázár András Barna
Az elektromos komposztáló bevezetése a hazai piacra
: Mészáros Ádám
: Mészáros Ádám
Az Apple Pay bevezetése a magyarországi piacra
: Matheisz Márk
: Matheisz Márk
Egy újonnan induló pékség bevezetése a piacra, avagy egy marketingstratégia kialakítása
: Lepres Dávid
: Lepres Dávid
Mi lenne a leghatékonyabb marketingstratégia egy új kávézó piacra vezetésekor?
: Révész Petra
: Révész Petra
A Samsung Smart Home innovativitásának fogyasztói megítélése
: Szabó Piroska
: Szabó Piroska
A Samsung Zrt. Just In Time folyamatainak vizsgálata
: Kelemen Klaudia
: Kelemen Klaudia
Similar Items
-
Customer Journey of Samsung electronic luxury goods in the omnichannel marketing world.
: Markó Levente -
IKT eszközök a műszaki cikk áruismeret oktatásában
: Kispál Péter -
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert -
A Samsung Electronics Magyar Zrt. állami támogatással megvalósuló 2007-es kapacitásbővítő beruházási projektjének vizsgálata
: Majorné Nyírő Regina -
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid