Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • Gyógyszergyártói marketingkomm...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

Gyógyszergyártói marketingkommunikációs eszközök és gyakorlati szerepüknek megítélése a diabetológus szakorvosok informálódási szokásainak alapján

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Köő Csilla
Other Authors: Kopcsay Dr. László
Format: Thesis
Kulcsszavak:Marketing
Marketingkommunikáció
Gyógyszeripar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/8712
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés

Similar Items

  • Marketingkommunikáció és a különböző marketingkommunikációs eszközök fogyasztói megítélése a Nike példáján keresztül a Z generáció körében.
    ‌: Rádler Anasztázia
  • Online marketingkommunikációs eszközök és azok gyakorlati alkalmazása a Merkapt Zrt.-nél
    ‌: Magyari Csaba László
  • Marketingkommunikációs eszközök jelentősége a telekommunikációs piacon a Telekom gyakorlati példáján keresztül.
    ‌: Surányi Attila
  • Gyógyszeripari marketingkommunikáció és annak fogyasztói megítélése
    ‌: Korb Martin Alex
  • Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban
    ‌: Fejér Csilla

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs
Cannot write session to /tmp/vufind_sessions/sess_onv9oium0da3erc3frcb4dblpm