A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében
Elmentve itt :
Szerző: | Apró Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Piackutatás B2B márkakutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8822 |
Hasonló tételek
Intermas Eastern Europe Kft. marketingkommunikációja
: Juhász Zsanett
: Juhász Zsanett
The automotive industry in Central and Eastern Europe
: Kravishvili Ana
: Kravishvili Ana
Capital structure analysis in Central-Eastern Europe
: Bagi Péter
: Bagi Péter
Patterns of Integration and Disintegration in Central and Eastern Europe
: Novák Tamás
Megjelent: (2017)
: Novák Tamás
Megjelent: (2017)
Migration issue from and into Central and Eastern Europe
: Budei Vadim
Megjelent: (2018)
: Budei Vadim
Megjelent: (2018)
Centre of peripheries, the comparison of euroregions in Eastern and Western Europe
: Mátrai Katalin
: Mátrai Katalin
Development of Dark Tourism Destinations in Central and Eastern Europe
: Morina Dea
: Morina Dea
Javítási szolgáltatás fejlesztése erdészeti és kertészeti kisgépek területen
: Bárány István
: Bárány István
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Business service offshoring to Central Eastern Europe. Analysis of the locational advantages
: Fraszt Honória
: Fraszt Honória
ebuilding Hospitality After Covid-19 Pandemic In Central And Eastern Europe
: Nguyen Phuong Thao
: Nguyen Phuong Thao
Rebuilding Hospitality After Covid-19 Pandemic In Central And Eastern Europe
: Nguyen Phuong Thao
: Nguyen Phuong Thao
Developing an online platform to increase trust for Philips PerfectCare Azur in Central-Eastern Europe - Qualitative research conducted with Philips managers and customers from Central-Eastern Europe
: Béres Réka
: Béres Réka
Russian diplomatic and geopolitical efforts in Central and Eastern Europe in light of the crisis in ukraine
: Kósa András
: Kósa András
Industrial development in Central, Eastern and Southeastern Europe during World War II
: Domonkos Endre
Megjelent: (2017)
: Domonkos Endre
Megjelent: (2017)
Cooperation and Challenges An Analysis of the Impact of the Belt and Road Initiative on Central and Eastern Europe
: Wu Linsi
: Wu Linsi
Budapest népszerűsítése a belföldi turisták körében
: Kiss Alíz Orsolya
: Kiss Alíz Orsolya
Budapest népszerűsítése a belföldi turisták körében
: Kiss Alíz Orsolya
: Kiss Alíz Orsolya
Márkaépítés és márkaérték a gyakorlatban - a Samsung márka piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
: Galonics Lilla Bianka
: Galonics Lilla Bianka
How to improve the central strategy execution of a leading banking group regarding Central and Eastern Europe.
: Rohr Bence
Megjelent: (2014)
: Rohr Bence
Megjelent: (2014)
Az SAP alkalmazási lehetőségei a Nissan Sales Central & Eastern Europe Kereskedelmi Kft-nél.
: Ballók Ádám József
: Ballók Ádám József
A Hungaroring népszerűsége a belföldi turisták körében
: Bőti Dalma
: Bőti Dalma
A belföldi turizmus fellendítése "világutazók" körében trendek és marketingstratégiák
: Papp Dóra
: Papp Dóra
A belföldi turizmus fellendítése "világutazók" körében trendek és marketingstratégiák
: Papp Dóra
: Papp Dóra
Nu Skin Eastern Europe Kft. működési rendszere, különös tekintettel a Support Team munkájának eredményességére
: Kecskés István
: Kecskés István
A koffeintartalmú élvezeti szerek fogyasztási szokásai, a koffeinbevitel meghatározása a fiatalok körében
: Schmidt Anna
: Schmidt Anna
A Porsche piaci pozíciójának elemzése
: Hegedűs Laura Anna
: Hegedűs Laura Anna
Az Apple piaci pozíciójának elemzése
: Mlinkó Patrícia
: Mlinkó Patrícia
The Private Market in Eastern Europe; Microbusinesses as a solution to unemployment and Private Insurances as a solution to poor medical service
: Džidić Adin
Megjelent: (2022)
: Džidić Adin
Megjelent: (2022)
Egy információtecnológiai vállalat értékének meghatározása
: Zsiga Dorottya
: Zsiga Dorottya
Fejlesztési lehetőségek meghatározása minőségtechnikai eszközökkel
: Mészáros Kristóf
: Mészáros Kristóf
Egy kereskedelmi és szolgáltató kisvállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése 2010 és 2014 között, piaci pozíciójának értékelése a belföldi piacon
: Győrffy Edina
: Győrffy Edina
Arculatváltás – egy luxushotel piaci pozíciójának újragondolása
: Benczúr Dzsesszika
: Benczúr Dzsesszika
A FŐGÁZ Földgázelosztási Kft. vállalatértékének meghatározása
: Földes András
: Földes András
Irányítószám alapú kiszállítási időablakok statisztikai meghatározása
: Szentesi János Péter
: Szentesi János Péter
Az értékesítési folyamat felmérése és a készletek mérlegcsoport könyvvizsgálati eljárása egy kertészeti cikkekkel kereskedő és termelő Kft gyakorlatában
: Perl Zsófia
: Perl Zsófia
A Mid Ocean Central and Eastern Europe Kft 2013-2016 évi beszámolójának elemzése, avagy az átszervezés hatása a gazdálkodásra
: Jávor Anita
: Jávor Anita
A Theodora Immuno termékcsalád piaci pozíciójának elemzése
: Barota Boglárka
: Barota Boglárka
Kritikus szabályozási pontok meghatározása az adott vendéglátóhelyen
: Otohal Beáta Dorottya
: Otohal Beáta Dorottya
Nagyvállalati termékek önköltségének meghatározása informatikai módszerek segítségével
: Kramarics Áron
: Kramarics Áron
Hasonló tételek
-
Intermas Eastern Europe Kft. marketingkommunikációja
: Juhász Zsanett -
The automotive industry in Central and Eastern Europe
: Kravishvili Ana -
Capital structure analysis in Central-Eastern Europe
: Bagi Péter -
Patterns of Integration and Disintegration in Central and Eastern Europe
: Novák Tamás
Megjelent: (2017) -
Migration issue from and into Central and Eastern Europe
: Budei Vadim
Megjelent: (2018)