Cider márkák kommunikációja Magyarországon
Saved in:
Main Author: | Barta Diána |
---|---|
Other Authors: | Harsányi Dr. Dávid |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Cider Marketingkommunikáció Fogyasztói szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8840 |
Similar Items
Egy cider márka bevezetése és gyors elterjesztése a tipping point elmélet alapján
: Király Kolos
Published: (2012)
: Király Kolos
Published: (2012)
Ruházati márkák a metaverzumban
: Kunvári Miklós
: Kunvári Miklós
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása
: Fábián Gergely
: Fábián Gergely
Híres márkák és a sport
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
Márkák harca - Apple a mobilpiac ellen
: Demeter Ákos Kristóf
: Demeter Ákos Kristóf
Híres magyar pékségek napjainkban- Márkák vizsgálata-
: Kendi Bernadett
: Kendi Bernadett
A márkák szerepe a fiatalok önkifejezésében
: Báti Zsombor
: Báti Zsombor
Márkák, amiket imádunk utálni - avagy a márkakerülésről
: Zana Veronika
: Zana Veronika
Közösségi média marketing a ruházati márkák piacán
: Kovács Ádám Ferenc
: Kovács Ádám Ferenc
Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Lokális márkák marketingmanagementjének kihívásai multinacionális vállalati környezetben
: Takács Tibor Nimród
: Takács Tibor Nimród
Üdítőital márkák márkaismertsége, fogyasztása a fiatalok körében
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Mérhető a szeretet? Márkák a lovemarks tükrében
: Rásky Dorina
: Rásky Dorina
A hazai sportegyesületi márkák és szurkolóik kapcsolata
: Horváth Kristóf
: Horváth Kristóf
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
A magyar márkák térnyerése és marketingkommunikációja FMCG területen
: Luongo Zsófia
: Luongo Zsófia
A McDonald's online kommunikációja
: Gajdács Bettina Diána
: Gajdács Bettina Diána
Orosz-ukrán háború okozta energiaipari következmények Magyarországon és egy választott vállalat krízis kommunikációja
: Sulyok Diána Zsófia
: Sulyok Diána Zsófia
A kereskedelmi márkák térnyerése a táplálék-kiegészítők nemzetközi piacán
: Melts Adrienn
: Melts Adrienn
A gazdaságostól a prémiumig – avagy a saját márkák térnyerése
: Garancsi Tünde
: Garancsi Tünde
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila
: Tormássy Attila
Az ár- és belvízvédelem helyzete és kommunikációja Magyarországon
: Rudolf Dóra
: Rudolf Dóra
A Tricky Communications Kft. által képviselt márkák online megjelenéseinek vizsgálata.
: Buchala Edit Tamara
: Buchala Edit Tamara
A kozmetikai márkák arculatának pszichológiai hatásvizsgálata a Z generáció vonatkozásában.
: Magyar Ivett
: Magyar Ivett
AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
Fenntarthatóság a vállalati gyakorlatban, fenntartható márkák; Greenwashing a fast fashion világában
: Ágoston Tímea
: Ágoston Tímea
A Fritz-Kola bevezetésének marketingaktivitási lehetőségei és kommunikációja Magyarországon
: Molnár Viktor Csaba
: Molnár Viktor Csaba
A fenntarthatóság kommunikációja
: Bódi Edit
: Bódi Edit
Képzőművészeti kiállítások kommunikációja
: Kluka Borbála Bianka
: Kluka Borbála Bianka
YouTube beauty vloggerek tevékenysége, mint marketingkommunikációs lehetőség a kozmetikai márkák számára
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Az országeredet-hatás aspektusai és fogyasztókra gyakorolt hatása magyar ruházati márkák esetében
: Fekete Krisztina Réka
: Fekete Krisztina Réka
Kategóriamenedzsment a hazai FMCG piacon és a kategóriavezető márkák hatása az impulzusvásárlásokra
: Turner Hanna Kornélia
: Turner Hanna Kornélia
Az e-sport rendezvények szponzorációjának hatása a márkák imázsára és üzleti teljesítményére
: Vámos Vince
: Vámos Vince
A Max Factor márka marketingstratégiája és kommunikációja a hazai dekorkozmetikai piacon
: Dömötör Diána
: Dömötör Diána
Tusnádfürdő város turisztikai kommunikációja
: Keresztes Emese
: Keresztes Emese
Museum Hotel Budapest kommunikációja
: Kónya Barbara
: Kónya Barbara
Similar Items
-
Egy cider márka bevezetése és gyors elterjesztése a tipping point elmélet alapján
: Király Kolos
Published: (2012) -
Ruházati márkák a metaverzumban
: Kunvári Miklós -
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka -
Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása
: Fábián Gergely -
Híres márkák és a sport
: Szabó Rita