A MAGYARORSZÁGI VENDÉGLÁTÓIPAR ELEMZÉSE, A HÁZON KÍVÜLI ÉTKEZÉSI SZOKÁSOK PRIMER VIZSGÁLATA ÉS EGY VIETNÁMI STREET FOOD BÁR MEGNYITÁSÁHOZ SZÜKSÉGES MARKETINGSTRATÉGIA KIDOLGOZÁSA
Elmentve itt :
Szerző: | Stefán Réka |
---|---|
További közreműködők: | Totth Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | marketingstratégia étkezési szokások Ázsia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/908 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
A magyarországi vendéglátóipar elemzése, a házon kívüli étkezési szokások primer vizsgálata és egy vietnámi street food bár megnyitásához szükséges marketingstratégia kidolgozása
: Stefán Réka
: Stefán Réka
Az Ucca bár kínálatának elemzése, vagyis a Street Food világa
: Plander Ágnes
: Plander Ágnes
Egyetemisták és főiskolások házon kívüli étkezési és fogyasztási szokásai Budapesten
: Józsa Diána Ivett
: Józsa Diána Ivett
Street food a vendéglátásban
: Sali Bence
: Sali Bence
A street food evoluciója
: Vitányi Szabolcs
: Vitányi Szabolcs
A street food elterjedése Budapesten
: Szomolányi Brigitta Bianka
: Szomolányi Brigitta Bianka
A street food, mint jelenség
: Érsek Soma
: Érsek Soma
Comprehensive Analysis of Napterasz food bar
: Kiss Mihály
: Kiss Mihály
A rendezvényszervezés menete és lebonyolítása a Gundelben házon belül és házon kívül
: Pattke Patrícia Mária
: Pattke Patrícia Mária
A Street food jelenség Budapest utcáin
: Réti Fanni
: Réti Fanni
A street food-jelenség Budapest utcáin
: Cser Anna
: Cser Anna
A Street Food csomagolóanyagok árképzésének elemzése
: Lőrincz Tamás
: Lőrincz Tamás
Marketingstratégia kidolgozása az Arnold Állateledel és Gazdabolt számára
: Szépvölgyi Arnold
: Szépvölgyi Arnold
A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása
: Fabók Zsófia
: Fabók Zsófia
OPPORTUNITIES OF GROWTH FOR STREET FOOD FESTIVALS IN BUDAPEST, HUNGARY
: Forgács Balázs
: Forgács Balázs
A street food ételek fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Németh Kinga
: Németh Kinga
Street food megjelenése a gasztronómiai fesztiválokon Budapesten
: Kócsó Beatrix
: Kócsó Beatrix
Egy mai street food vállalkozás marketing stratégiája
: Porkoláb Péter Norton
: Porkoláb Péter Norton
Kihívás a vendéglátóipar számára Sportolók étkeztetése, ételallergiás és ételintoleranciás sportolók táplálkozása
: Pintér Hanna Léna
: Pintér Hanna Léna
A street food fellendülésének bemutatása budapesti vállalkozások alapján
: Thimár Zsófia Zita
: Thimár Zsófia Zita
Street food és a fine dining összehasonlító elemzése
: Pacsai Martin Benjamin
: Pacsai Martin Benjamin
A street food, mint minőségi jelenség a gasztronómiában
: Szlávecz Viktória
: Szlávecz Viktória
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
Rebranding of a restaurant through the example of Villám Food Bar
: Hevér Kitti
: Hevér Kitti
A VIETNÁMI BANKRENDSZER BEMUTATÁSA – A JELENLEGI VIETNÁMI ÉS MAGYAR BANKRENDSZER ÁLTALÁNOS ÖSSZEHASONLÍTÁSA
: Do Viet Chinh
: Do Viet Chinh
Marketingstratégia kidolgozása az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar példáján keresztül
: Laufer-Rudas Mátyás Imre
: Laufer-Rudas Mátyás Imre
An exploratory investigation of guest satisfaction in the case of Sáo Food and Bar Budapest
: Nguyen Dieu Huyen
: Nguyen Dieu Huyen
Egy újonnan nyíló éjszakai bár fogadtatásának fogyasztói felmérése és üzleti koncepció kidolgozása
: Vörös Vivien
: Vörös Vivien
A koronavírussal érintett vendéglátóipar múltja, jelene és jövője
: Vámosi Róbert
: Vámosi Róbert
A Social Media megjelenése a Budapesti Street Food keretein belül
: Ördög Sára
: Ördög Sára
Mennyiben jelent vonzerőt a magyarországi beutazó turizmusban a street food?
: Fóner Kristóf
: Fóner Kristóf
Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice
: Hunkó Fruzsina
: Hunkó Fruzsina
Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
A street food jelenlegi helyzete és népszerűsége a magyar vendéglátásban
: Bitó Boglárka
: Bitó Boglárka
Street Food, mint gasztronómiai irányzat és helye a minőségi vendéglátásban
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
Piacelemzés és marketingstratégia kidolgozása a Bálvány Pro Rendezvénytechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság számára.
: Szurmay Máté
: Szurmay Máté
A Magyarországon tanult és tanuló vietnámi diákok Magyarországképe, azok hozadéka és a vietnámi oktatási piacban rejlő lehetőségek
: Domokos Tamás Dániel
: Domokos Tamás Dániel
A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.
: Baráz Patrícia
: Baráz Patrícia
Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
Hasonló tételek
-
A magyarországi vendéglátóipar elemzése, a házon kívüli étkezési szokások primer vizsgálata és egy vietnámi street food bár megnyitásához szükséges marketingstratégia kidolgozása
: Stefán Réka -
Az Ucca bár kínálatának elemzése, vagyis a Street Food világa
: Plander Ágnes -
Egyetemisták és főiskolások házon kívüli étkezési és fogyasztási szokásai Budapesten
: Józsa Diána Ivett -
Street food a vendéglátásban
: Sali Bence -
A street food evoluciója
: Vitányi Szabolcs