A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
Saved in:
Main Author: | Horgász Balázs |
---|---|
Other Authors: | Réthi Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Szolgáltatásmenedzsment Ügyfélkapcsolat menedzsment CRM |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/9513 |
Similar Items
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatás menedzsment szoftverek piaci helyzete és alkalmazásának előnyei.
: Dankovics Máté
: Dankovics Máté
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlati megvalósulása az MKB Bank Zrt. CRM rendszerén keresztül
: Arató Zsófia
: Arató Zsófia
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében
: Kövesdi Krisztián
: Kövesdi Krisztián
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
Szolgáltatás menedzsment a vállalkozások életében
: Molnár Alex Dávid
: Molnár Alex Dávid
Szolgáltatás menedzsment a vállalkozások életében
: Molnár Alex Dávid
: Molnár Alex Dávid
IT Szolgáltatás Menedzsment Bevezetése Vállalati Környezetben
: Iváncsik Renátó
: Iváncsik Renátó
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
Az OTP Bank lakossági hitelezési gyakorlata
: Hergyó Tünde
: Hergyó Tünde
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
A CRM és az életciklus menedzsment szerepe az OTP Bank hitelkártya üzletág esetében
: Visky Krisztián
: Visky Krisztián
Hibajegykezelés és tudásbázis Szolgáltatás menedzsment, avagy virtuális logisztika
: Szabolcsi Gergely
: Szabolcsi Gergely
Big Data a Magyar Telekom Szolgáltatás menedzsment tevékenységében
: Sós Krisztina
: Sós Krisztina
Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
Az OTP Bank Nyrt. sajátos értékelési gyakorlata
: Berecz Bettina
: Berecz Bettina
Az ügyfélkapcsolat menedzsment és a vállalati stratégia összefüggései a Celanese Magyarország Kft. vonatkozásában
: Farkas Mónika Anna
: Farkas Mónika Anna
Menedzsment a piacvezető bank világában
: Mezei Melinda Anita
: Mezei Melinda Anita
Reklamáció - menedzsment a külkereskedő cégek gyakorlatában
: Koncz Luca Lili
: Koncz Luca Lili
A vállalkozásfinanszírozás az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Binder Alexandra
: Binder Alexandra
Elektronikus bankolás fejlődése az OTP Bank gyakorlatában
: Nagy Réka
: Nagy Réka
Fogyasztási hitelek szerepe az OTP Bank gyakorlatában
: Kövesi János
: Kövesi János
Kisvállalkozások finanszírozása az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Huczek Krisztina
: Huczek Krisztina
Teljesítményprizma elmélete és gyakorlata – CIB Bank a teljesítményprizma tükrében
: Vágási Brigitta
: Vágási Brigitta
Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül
: Oláh Róbert
: Oláh Róbert
Similar Items
-
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett -
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatás menedzsment szoftverek piaci helyzete és alkalmazásának előnyei.
: Dankovics Máté -
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród -
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra -
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra