Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • A szolgáltatás menedzsment elm...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horgász Balázs
Other Authors: Réthi Gábor
Format: Thesis
Kulcsszavak:Szolgáltatásmenedzsment
Ügyfélkapcsolat menedzsment
CRM
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/9513
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés

Similar Items

  • Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
    ‌: Tóth Nikolett
  • A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatás menedzsment szoftverek piaci helyzete és alkalmazásának előnyei.
    ‌: Dankovics Máté
  • Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
    ‌: Horváth Apród
  • Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
    ‌: Rézsó Petra
  • Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
    ‌: Méth Flóra

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs