A Volkswagen csoport stratégiájának, keresletének, vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének változása a Dieselgate-botrány árnyékában
Saved in:
Main Author: | Néher András |
---|---|
Other Authors: | Harsányi Gergely |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Volkswagen dízelbotrány VW csoport |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/9718 |
Similar Items
Dieselgate botrány hatása a Volkswagen üzleti helyzetére
: Seres Marcell
: Seres Marcell
A Volkswagen-csoport stratégiája
: Nagy Roland
: Nagy Roland
A magyar könyvvizsgálati szakma változása a Quaestor botrány óta
: Ágoston Krisztián
: Ágoston Krisztián
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya
: Vaskor Anna Orsolya
Csőd, illetve felszámolási eljárás helyzetének vizsgálata a Quaestor botrány kapcsán
: Siklós Dóra
: Siklós Dóra
A Volkswagen adathamisítási botrányának érdekgazda aspektusai
: Sára Merse
: Sára Merse
A gépjárműmarketing, a Volkswagen konszern marketingstratégiája
: Bodó Ákos Tibor
: Bodó Ákos Tibor
The Marketing Strategy of Volkswagen to Conquer the EV Market
: Wood Áron Connor
: Wood Áron Connor
Málta turisztikai kínálatának és keresletének elemzése
: Kocsis Anett
: Kocsis Anett
Az XY csoport vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése és értékelése több év beszámolói alapján
: Szatmári Tamás
: Szatmári Tamás
Labdarúgás a marketing árnyékában
: Lehoczki Martin
: Lehoczki Martin
A természeti turizmus keresletének vizsgálata Pest megyében
: Koblencz Anna Virág
: Koblencz Anna Virág
A városi turizmus keresletének és kínálatának elemzése
: Napholcz Kitti
: Napholcz Kitti
Hargita megye turisztikai kínálatának és keresletének elemzése
: Bende Réka
: Bende Réka
A Volkswagen konszern és a Tesla autóipari vállalatok összehasonlítása pénzügyi és stratégiai szempontból
: Szalai András Ádám
: Szalai András Ádám
A Magyar Fejlesztési Bank EU csatlakozási stratégiájának változása
: Nagy Zsolt László
: Nagy Zsolt László
A Volkswagen konszern és a Porsche Hungaria piaci helyzetének elemzése Power BI környezetben
: Reé Zoltán
: Reé Zoltán
Két választott vállalat vagyoni, pénzügyi, jövedelmezőségi helyzetének változása és összehasonlítása a Covid megjelenésének hatására
: Pál Teréz
: Pál Teréz
Bük és Sárvár turisztikai keresletének és kínálatának összehasonlítása
: Szabó Anna
: Szabó Anna
Egy önfenntartó szálloda megvalósíthatóságának és keresletének a vizsgálata.
: Hieber Dániel
: Hieber Dániel
Gazdasági fejlődés a klímakatasztrófa árnyékában
: Baron Ágnes
: Baron Ágnes
Egyiptom gazdaságának és kereskedelmének változása a terrorizmus és fundamentalizmus árnyékában. Egyiptom nemzetközi kereskedelmének, gazdálkodásának helyzete
: Csada Angéla
: Csada Angéla
A Volkswagen és az Opel reklámtevékenysége a magyar piacon
: Könczey Yvett
: Könczey Yvett
Marketingkommunikációs különbségek külföldön és belföldön a Volkswagen példáján keresztül
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
A MOL-csoport Fenntartható Fejlődés stratégiájának vizsgálata a 2030 Enter Tomorrow stratégia tükrében.
: Simon Zsuzsa
: Simon Zsuzsa
Campania régió turisztikai keresletének és kínálatának bemutatása és elemzése
: Zubora Katalin
: Zubora Katalin
A turizmus keresletének és kínálatának bemutatása és elemzése Sárváron
: Lónai Dorina
: Lónai Dorina
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán
: Robotos Zoltán
Fiatal felnőttek az internetes zaklatás árnyékában
: Horváth Noémi
: Horváth Noémi
Mesterprint Nyomda Kft vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Schall András
: Schall András
Az amerikai kitiltási botrány kommunikációs és konfliktuskezelési vetületei, valamint a gazdaságdiplomácia megoldásai a válság enyhítésére
: Juhász Zsófia Fruzsina
: Juhász Zsófia Fruzsina
Közép-Ázsiai országok Oroszország és Kína árnyékában
: Cseh Barnabás
: Cseh Barnabás
NPV - A bizonytalanság modellje a tőkeköltség árnyékában
: Réti Balázs Gábor
: Réti Balázs Gábor
Az elektromos autók bevezetése a hazai piacra a Volkswagen mintáján keresztül
: Lontai Zsófia
: Lontai Zsófia
A fast fashion árnyékában milyen fenntartható megoldások léteznek a divatiparban? – Fókuszban a vállalati fenntarthatóság
: Varró Viktória
: Varró Viktória
Erdei iskolák keresletének bemutatása a Vajda János Erdészeti Erdei Iskolán keresztül
: Varga Csilla
: Varga Csilla
A hajós turizmus bemutatása, szállodahajók és rendezvényhajók keresletének és kínálatának vizsgálata
: Horváth Enikő
: Horváth Enikő
A Mixel Kft. pénzügyi helyzetének változása
: Katus Viktor
: Katus Viktor
Supply Chain Management in Automotive Industry Case Study Volkswagen Group vs Daimler AG
: Zencirci Baturay
: Zencirci Baturay
A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon
: Alattyányi Zsombor
: Alattyányi Zsombor
Similar Items
-
Dieselgate botrány hatása a Volkswagen üzleti helyzetére
: Seres Marcell -
A Volkswagen-csoport stratégiája
: Nagy Roland -
A magyar könyvvizsgálati szakma változása a Quaestor botrány óta
: Ágoston Krisztián -
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya -
Csőd, illetve felszámolási eljárás helyzetének vizsgálata a Quaestor botrány kapcsán
: Siklós Dóra