A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
Saved in:
Main Author: | Kis Klaudia |
---|---|
Other Authors: | Karakasné Morvay Dr, Klára |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Szálloda Front Office Recepció Bük Bemutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/9912 |
Similar Items
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A Canada Hotel Front Office tevékenységének elemző bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek ismertetése
: Deli Csaba
: Deli Csaba
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Az egri borok érvényesülése a Piroska Étteremben
: Sály Viktória Fanni
: Sály Viktória Fanni
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Egészségügyi intézmények front office kommunikációjának fejlesztési terve
: Baji Anikó Katalin
: Baji Anikó Katalin
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
Problémakezelés a Front Office területen
: Tasi Klaudia
: Tasi Klaudia
Az Expo Congress Hotel Front Office és Housekeeping kapcsolatának bemutatása
: Csada Nikoletta Alexandra
: Csada Nikoletta Alexandra
A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
: Dávid Ádám
: Dávid Ádám
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
Front Office tevékenységének elemzése és az Open Reception
: Kiss Klaudia Pálma
: Kiss Klaudia Pálma
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Az Aranybánya Üdülőpark Front Office rendszerének bemutatása és árainak alakulása a foglalási oldalakon
: Demjén Csenge
: Demjén Csenge
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
Kereskedelmi szálláshelyek Front Office rendszereinek bemutatása
: Dóczé Eszter Renáta
: Dóczé Eszter Renáta
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
A Neptun Filter Kft. költség adminisztrációs rendszerének bemutatása, költségelemzés fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata
: Szücs Zsuzsanna
: Szücs Zsuzsanna
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
Similar Items
-
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita -
A Canada Hotel Front Office tevékenységének elemző bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek ismertetése
: Deli Csaba -
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória -
Az egri borok érvényesülése a Piroska Étteremben
: Sály Viktória Fanni -
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter