A marketingkommunikációs eszközök fejlődése a szállodaiparban - Boscolo Hotel
Saved in:
Main Author: | Szűcs Alexandra Bella |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció Marketingkommunikációs eszközök Boscolo Hotel marketingkommunikáció a szállodaiparban ötcsillagos szálloda |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/9927 |
Similar Items
Rendezvényi vendéglátás sajátosságainak bemutatása a Boscolo Budapest Hotel alapján
: Kormos Laura
: Kormos Laura
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján
: Majtényi Gréta
: Majtényi Gréta
Versenyképesség, versenytárselemzés a Boscolo Residence gyakorlatában
: Kenderfi Anna
: Kenderfi Anna
Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében
: Kormos Panni
: Kormos Panni
Szállodai értékesítési technikák fejlődése az elmúlt 10 év során, a modern értékesítési technikák bemutatása a Boscolo Budapest Hotel példáján keresztül
: Romics Tiffany
: Romics Tiffany
Takarító cég váltás a Boscolo Residence-ben
: Dévényi Dorottya
: Dévényi Dorottya
A Front Office működése a Boscolo Budapest Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazásának lehetőségei a fegyverkereskedelemben
: Szücs Emese Barbara
: Szücs Emese Barbara
Új Spa Menü tervezet bemutatása a Boscolo Budapest Hotelben
: Angyal Diána
: Angyal Diána
Boscolo Budapest Autograph Collection ***** superior szálloda tevékenységének komplex bemutatása
: Tolnai Judit Anna
: Tolnai Judit Anna
Tulajdonosváltás a Boscolo Budapest élén – Brandbevezetés egy magyarországi ötcsillagos szállodában
: Gyaraki Boglárka
: Gyaraki Boglárka
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
Az online marketingkommunikáció szerepe és hatékonysága a szállodaiparban
: Polyák Nóra
: Polyák Nóra
A Hotel Clark és a Hotel Silvanus**** Visegrád marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Szűcs Boglárka
: Szűcs Boglárka
A Spa szolgáltatás létjogosultsága, a Boscolo Budapest Autograph Collection példáján keresztül
: Fenyvesi Tímea
: Fenyvesi Tímea
Risk Management a szállodaiparban
: Szücs Alexa
: Szücs Alexa
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
Marketingkommunikációs eszközök a Johnson&Johnson Kft. egészségügyi vállalatnál
: Lévai Alexandra
: Lévai Alexandra
A Front Office tevékenység bemutatása és szerepe a Boscolo Residence-en belül
: Petruska Judit Petra
: Petruska Judit Petra
Marketingkommunikáció Marketingkommunikációs eszközök és csatornák hatékony alkalmazása a CCC Hungary Shoes Kft-nél
: Cseh Alexandra
: Cseh Alexandra
Marketingkommunikációs eszközök a középiskolai beiskolázásban
: Böhm Dániel
: Böhm Dániel
Marketingkommunikációs eszközök a memetika világában
: Karancsi Viktória
: Karancsi Viktória
A Front Office tevékenységének kiemelt szerepe, illetve vendégelégedettségének vizsgálata a Boscolo Budapest Hotelben
: Majtényi Stella
: Majtényi Stella
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
Modern marketingkommunikációs eszközök a közösségi médiában
: Szvorény Réka
: Szvorény Réka
PAULUS borászatnál alkalmazott marketingkommunikációs eszközök elemzése
: Tarnai Melian
: Tarnai Melian
Kommunikációs eszközök a Hotel Nemzetiben
: Csuzdi Renáta
: Csuzdi Renáta
Az animáció szerepe a szállodaiparban a Floresta Hotel példáján keresztül
: Gálffy Boglárka
: Gálffy Boglárka
Gyermekbarát szolgáltatások a magyar szállodaiparban A Hotel Aquarell**** példáján keresztül
: Benesch Orsolya
: Benesch Orsolya
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Marketingkommunikációs eszközök a T-Systems Magyarország Zrt.-nél
: Inges Blanka
: Inges Blanka
Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban
: Kovács Dávid
: Kovács Dávid
Marketingkommunikációs eszközök a Robert Bosch Kft.-nél
: Pákozdi Kinga
: Pákozdi Kinga
Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása egy vállalat működésében
: Fazekas Fruzsina
: Fazekas Fruzsina
Újszerű marketingkommunikációs megoldások A marketingkommunikációs eszközök fejlődése az elmúlt egy évtizedben
: Kovács Lili
: Kovács Lili
Munkaerő kölcsönzés szerepe a szállodaiparban - A Budapest Marriott Hotel példája alapján
: Takács Eszter
: Takács Eszter
Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban
: Fejér Csilla
: Fejér Csilla
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Robotizáció a szállodaiparban
: Végh Dominika
: Végh Dominika
Similar Items
-
Rendezvényi vendéglátás sajátosságainak bemutatása a Boscolo Budapest Hotel alapján
: Kormos Laura -
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika -
A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján
: Majtényi Gréta -
Versenyképesség, versenytárselemzés a Boscolo Residence gyakorlatában
: Kenderfi Anna -
Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében
: Kormos Panni