Mérési dilemmák a felsőoktatásban
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Cikk |
| Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
2015
|
| Sorozat: | Prosperitas
2 No. 2 |
| Tárgyszavak: | |
| Kulcsszavak: | Felsőoktatás Teljesítménymérés Magyarország |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1069 |
| Kivonat: | Filozófiai értelemben a dilemma következtetési módszer, köznapi értemben pedig kényszerű, szorult döntési helyzet, amikor kétféle lehetőséget tüntetünk fel, de mindkét lehetőségből ugyanaz a következtetés vonható le. Ilyen helyzet az is, amikor a számos sajátossággal bíró felsőoktatási környezetben kívánunk méréseket végezni. Mindenekelőtt tekintsük át a magyar felsőoktatás környezetét, a rendszerrel szemben támasztott legfontosabb elvárásokat és a teljesítmények mérhetőségét, majd egy intézményi példán keresztül elemezzük a minőség mérhetőségét. |
|---|---|
| Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 7-13 |
| ISSN: | 2064-759X |