Mérési dilemmák a felsőoktatásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sándorné Kriszt Éva
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Budapesti Gazdasági Főiskola 2015
Sorozat:Prosperitas 2 No. 2
Tárgyszavak:
Kulcsszavak:Felsőoktatás
Teljesítménymérés
Magyarország
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1069
Leíró adatok
Kivonat:Filozófiai értelemben a dilemma következtetési módszer, köznapi értemben pedig kényszerű, szorult döntési helyzet, amikor kétféle lehetőséget tüntetünk fel, de mindkét lehetőségből ugyanaz a következtetés vonható le. Ilyen helyzet az is, amikor a számos sajátossággal bíró felsőoktatási környezetben kívánunk méréseket végezni. Mindenekelőtt tekintsük át a magyar felsőoktatás környezetét, a rendszerrel szemben támasztott legfontosabb elvárásokat és a teljesítmények mérhetőségét, majd egy intézményi példán keresztül elemezzük a minőség mérhetőségét.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:7-13
ISSN:2064-759X