Mérési dilemmák a felsőoktatásban
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
2015
|
Sorozat: | Prosperitas
2 No. 2 |
Tárgyszavak: | |
Kulcsszavak: | Felsőoktatás Teljesítménymérés Magyarország |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1069 |
Kivonat: | Filozófiai értelemben a dilemma következtetési módszer, köznapi értemben pedig kényszerű, szorult döntési helyzet, amikor kétféle lehetőséget tüntetünk fel, de mindkét lehetőségből ugyanaz a következtetés vonható le. Ilyen helyzet az is, amikor a számos sajátossággal bíró felsőoktatási környezetben kívánunk méréseket végezni. Mindenekelőtt tekintsük át a magyar felsőoktatás környezetét, a rendszerrel szemben támasztott legfontosabb elvárásokat és a teljesítmények mérhetőségét, majd egy intézményi példán keresztül elemezzük a minőség mérhetőségét. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 7-13 |
ISSN: | 2064-759X |