Mérési dilemmák a felsőoktatásban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sándorné Kriszt Éva
Format: Article
Published: Budapesti Gazdasági Főiskola 2015
Series:Prosperitas 2 No. 2
Subjects:
Kulcsszavak:Felsőoktatás
Teljesítménymérés
Magyarország
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1069
Description
Abstract:Filozófiai értelemben a dilemma következtetési módszer, köznapi értemben pedig kényszerű, szorult döntési helyzet, amikor kétféle lehetőséget tüntetünk fel, de mindkét lehetőségből ugyanaz a következtetés vonható le. Ilyen helyzet az is, amikor a számos sajátossággal bíró felsőoktatási környezetben kívánunk méréseket végezni. Mindenekelőtt tekintsük át a magyar felsőoktatás környezetét, a rendszerrel szemben támasztott legfontosabb elvárásokat és a teljesítmények mérhetőségét, majd egy intézményi példán keresztül elemezzük a minőség mérhetőségét.
Physical Description:7-13
ISSN:2064-759X