Mérési dilemmák a felsőoktatásban
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Format: | Article |
| Published: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
2015
|
| Series: | Prosperitas
2 No. 2 |
| Subjects: | |
| Kulcsszavak: | Felsőoktatás Teljesítménymérés Magyarország |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1069 |
| Abstract: | Filozófiai értelemben a dilemma következtetési módszer, köznapi értemben pedig kényszerű, szorult döntési helyzet, amikor kétféle lehetőséget tüntetünk fel, de mindkét lehetőségből ugyanaz a következtetés vonható le. Ilyen helyzet az is, amikor a számos sajátossággal bíró felsőoktatási környezetben kívánunk méréseket végezni. Mindenekelőtt tekintsük át a magyar felsőoktatás környezetét, a rendszerrel szemben támasztott legfontosabb elvárásokat és a teljesítmények mérhetőségét, majd egy intézményi példán keresztül elemezzük a minőség mérhetőségét. |
|---|---|
| Physical Description: | 7-13 |
| ISSN: | 2064-759X |