A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben
Elmentve itt :
Szerző: | Zsupanekné Palányi Ildikó |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
Budapest
2007
|
Sorozat: | Tudományos évkönyv 2006 : Stratégiák 2007 és 2013 között
|
Tárgyszavak: | |
Kulcsszavak: | stratégiai tervezés - stratégiai controlling szervezeti stratégia tulajdonosok (ált.) marketing |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/108 |
Hasonló tételek
A vállalati növekedés a vállalati életciklus-modellek tükrében
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2008)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2008)
A vállalati növekedés mérésének problematikája
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2010)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2010)
A fenntartható növekedés makrogazdasági és vállalati szinten
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2005)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2005)
A közgazdasági Nobel-díj története, a díjazottak elméleteinek megjelenése az elméleti közgazdaságtan főiskolai oktatásában
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2005)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2005)
A Vállalati érték meghatározása a gyakorlatban, kiemelt figyelemmel a tulajdonosi érték növelésére
: Heuschmidt Ádám Sándor
: Heuschmidt Ádám Sándor
Mesterséges intelligencia megjelenése a marketingben
: Kövér Anett
: Kövér Anett
Egy vállalat tulajdonosi érték számítása, illetve fundamentális elemzése
: Vági János Dániel
: Vági János Dániel
A magas növekedést elérő vállalkozások jellemzői Zala megye feldolgozóiparában
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2011)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2011)
A vállalati innovativitás finanszírozásának gyakorlati vonatkozásai
: Antal Anita, et al.
Megjelent: (2015)
: Antal Anita, et al.
Megjelent: (2015)
A Balanced Scorecard alkalmazása két eltérő tulajdonosi hátterű magyar banknál
: ubránkovics ádám
: ubránkovics ádám
Zárt láncú ellátási lánc kialakulása avagy a fenntarthatóbb szemlélet megjelenése az ellátási láncokban
: Mosonyiné Ádám Gizella
Megjelent: (2011)
: Mosonyiné Ádám Gizella
Megjelent: (2011)
Az önkéntes munka és az Y, Z generáció viszonya. Zala megyei felmérések tapasztalatai
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2014)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2014)
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara
: Puskás Dalma Tamara
Egy magyarországi családi vállalkozás (KKV) controlling rendszerének kialakítási lehetőségei, és az ehhez kapcsolódó tulajdonosi attitűd vizsgálata
: Nyékiné Béres Andrea
: Nyékiné Béres Andrea
Packaging 4.0 – Questions and dilemmas
: Palányi Ildikó
Megjelent: (2020)
: Palányi Ildikó
Megjelent: (2020)
A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációs módszerei a marketingben, illetve médiában
: Kőszegváry Emese Réka
: Kőszegváry Emese Réka
Nyereményjáték a marketingben
: Pásztor Mónika Bea
: Pásztor Mónika Bea
Greenwashing a marketingben
: Kéninger Anna
: Kéninger Anna
Az internet banking szolgáltatások kialakulása és elterjedése Magyarországon
: Keresztes Ildikó
: Keresztes Ildikó
A szervezeti kultúra kialakulása, hatása és megjelenési formái a modern vállalati környezetben.
: Kovács Dániel
: Kovács Dániel
Hírességek szerepe a marketingben
: Vadál Dominik
: Vadál Dominik
Reklámügynökségek szerepe a marketingben
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
A Bankrendszerek kialakulása, fejlődése
: Resmann Zsolt
: Resmann Zsolt
Felhőszolgáltatások kialakulása, felhasználása napjainkban
: Nagy Csanád Máté
: Nagy Csanád Máté
Zeneiség a marketingben Fogyasztási szokások megváltoztatása a zenével
: Mihályi Lili
: Mihályi Lili
Közösségi média alkalmazása a marketingben
: Trancsik Zsanett Kármen
: Trancsik Zsanett Kármen
Mesterséges intelligencia alkalmazása a marketingben
: Kun Milán
: Kun Milán
A könnyűzenei fesztiválok kialakulása Magyarországon
: Fazekas Dorotea
: Fazekas Dorotea
Egy népbetegség prevenciós gyakorlata nemzetközi kitekintésben
: Zsupanekné Palányi Ildikó, et al.
Megjelent: (2015)
: Zsupanekné Palányi Ildikó, et al.
Megjelent: (2015)
Síturizmus kialakulása és fejlődése Magyarországon
: Gótzy Nóra
: Gótzy Nóra
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó, állami tulajdonú gazdasági társaságok alkotta társasági portfólió pénzügyi és számviteli adatainak elemzése.
: Gulyás Balázs
: Gulyás Balázs
Technikai keresőoptimalizálás az online marketingben
: Lengyel Réka Evelin
: Lengyel Réka Evelin
Hasonló tételek
-
A vállalati növekedés a vállalati életciklus-modellek tükrében
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2008) -
A vállalati növekedés mérésének problematikája
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2010) -
A fenntartható növekedés makrogazdasági és vállalati szinten
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2005) -
A közgazdasági Nobel-díj története, a díjazottak elméleteinek megjelenése az elméleti közgazdaságtan főiskolai oktatásában
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2005) -
A Vállalati érték meghatározása a gyakorlatban, kiemelt figyelemmel a tulajdonosi érték növelésére
: Heuschmidt Ádám Sándor