|
|
|
|
LEADER |
00000nab a2200000 i 4500 |
001 |
publ1203 |
005 |
20240116144712.0 |
008 |
200707s2015 hu o 000 zxx d |
040 |
|
|
|a BGE Publikációtár Repozitórium
|b hun
|
100 |
1 |
|
|a Topa Zoltán
|
245 |
1 |
2 |
|a A közlekedési infrastruktúra és a területi fejlődés kapcsolata
|c Topa Zoltán
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|a Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály
|c 2015
|
300 |
|
|
|a 92-104
|
490 |
0 |
|
|a Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok
|v 2015 No. 2
|
520 |
3 |
|
|a Az infrastruktúra, azon belül is a közlekedési infrastruktúra a gazdasági tevékenységek egyik fontos tényezője. De mi adja a fontosságát? Általánosan elismert tény, hogy az infrastruktúra alapot jelent a gazdaság és a társadalom folyamatainak. Az infrastruktúra hiánya vagy problémái komoly veszélyeket jelenthetnek egyes régiók számára. Eredményezhetik például a tőkeáramlás és más erőforrások mozgásának lelassulását, termelésük nehézkessé válását, vagy éppen az adott régió elszigetelődését, amennyiben közlekedési infrastruktúráról van szó. A tanulmány először bemutatja, a következő nagyobb gondolat előtt bevezetésként, hogy mit nevezünk infrastruktúrának, milyen elemei vannak, és hogy milyen szerepe van a közlekedési infrastruktúrának a gazdaság fejlődésében. Ezután sor kerül az Európai Unió közlekedéssel kapcsolatos politikájának bemutatására, különös tekintettel a TEN-T hálózatra.
|
650 |
|
4 |
|a regionális tudományok
|
856 |
4 |
0 |
|u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1203/1/Topa%20Zolt%C3%A1n%202015_2.pdf
|z Dokumentum-elérés
|