Három szín kék
Saved in:
Main Author: | Balogh Katalin |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
2012
|
Series: | Tudományos Évkönyv 2011: Útkeresés és növekedés
|
Subjects: | |
Kulcsszavak: | Nyelvoktatás Színek |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/137 |
Similar Items
Illat - és szín marketing egy induló vállalkozási projekt, a La Boite esetén
: Nagy Gabriella
: Nagy Gabriella
Szín- és illatmarketing kapcsolata a fiatal felnőttek fogyasztói magatartásával a McDonald’s esetében
: Steinbach Eszter
: Steinbach Eszter
Interdiszciplináris, partnercégek bevonásával megvalósuló projektalapú tanulás koncepciója a BGE három karának együttműködésében
: Kétyi András, et al.
Published: (2023)
: Kétyi András, et al.
Published: (2023)
Három napos bécsi kiutaztatás szervezése három kiutaztató utazási iroda törzsutas rendszerének tükrében
: Kaba Ráhel Zsófia
: Kaba Ráhel Zsófia
Három Program, Egy Cél Roma fiatalok munkaerőpiaci integrációja
: Sztojka Natália
: Sztojka Natália
A három nap hegye kiemelkedő borászatai
: Havrán Szabina Anna
: Havrán Szabina Anna
Hagyomány és hatékonyság - növekedés három generáción át
: Szennay Áron
Published: (2024)
: Szennay Áron
Published: (2024)
Kockázati és pénzügyi elemzés három hitelintézet tekintetében
: Vida Márk Dániel
: Vida Márk Dániel
Három Észak-magyarországi kastélyszálló összehasonlító elemzése rendezvényturisztikai szempontból
: Pintér Alexandra
: Pintér Alexandra
A három nagy német luxusautó-gyártó összehasonlító hitelelemzése
: Pálvölgyi Péter
: Pálvölgyi Péter
A hazai telekommunikációs szektor három óriásának összehasonlító elemzése
: Vasicsek János
: Vasicsek János
A városlátogató turizmus vizsgálata Magyarország három városának példáján
: Salamon Adrien
: Salamon Adrien
A spa koncepció realizálása három felső kategóriás fővárosi szállodában
: Kedves Ida
: Kedves Ida
Előny, avagy hátrány a három Novotel szálloda jelenléte Budapesten?
: Burus Georgina
: Burus Georgina
A MICE szegmens hatásának összehasonlító elemzése három budapesti szállodára
: Gregor Kitti
: Gregor Kitti
Egy vállalkozás gazdálkodásának átfogó elemzése három év beszámolója alapján
: Dallos Priscilla
: Dallos Priscilla
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
A három budapesti reptéri szálloda bemutatása és eredményességének vizsgálata
: Halász Tünde
: Halász Tünde
A magyarországi szállodák árváltozásainak vizsgálata az elmúlt három évben
: Turi-Jobbágy Nikolett
: Turi-Jobbágy Nikolett
Utazási szokások vizsgálata a COVID-19 világjárvány első három hulláma tükrében
: Rimóczi Csilla, et al.
Published: (2022)
: Rimóczi Csilla, et al.
Published: (2022)
Csehország, Olaszország, Magyarország; három golf klub marketing tevékenységének az összehasonlítása
: Papp Zsófia
: Papp Zsófia
Az utóbbi három labdarúgó világbajnokságok összehasonlítása és gazdasági hatása turizmusra.
: Dubik Igor
: Dubik Igor
Balatoni borrégió bemutatása és három konkrét pincészet elemzése marketing szempontból
: Fekete Alexa
: Fekete Alexa
A 2020-as válság gazdasági hatásainak bemutatása három magyarországi vállalaton keresztül
: Fajkusz Gábor
: Fajkusz Gábor
Három bajai családi vállalkozás működésének és generációváltásának elemzése és bemutatása
: Pencz Patrik
: Pencz Patrik
A megszólítási rendszerek és a nyelvoktatás
: Balogh Katalin
Published: (2002)
: Balogh Katalin
Published: (2002)
A nyelvészeti udvariasság-elméletek jelentősége a nyelvoktatás számára
: Balogh Katalin
Published: (2003)
: Balogh Katalin
Published: (2003)
A helyzetmondatok a nyelvtanításban
: Balogh Katalin
Published: (2004)
: Balogh Katalin
Published: (2004)
Egy szituáció, több eset
: Balogh Katalin
Published: (2005)
: Balogh Katalin
Published: (2005)
Tantárgyfejlesztési tapasztalatok a posztgraduális szakfordító- és tolmácsképzésben
: Balogh Katalin
Published: (2007)
: Balogh Katalin
Published: (2007)
Komplex készségfejlesztés prezentációval műveltségi tárgy idegen nyelvű tanítása során
: Balogh Katalin
Published: (2008)
: Balogh Katalin
Published: (2008)
Kísérlet a kulturális szótárak nyelvoktatásban történő felhasználására
: Balogh Katalin
Published: (2009)
: Balogh Katalin
Published: (2009)
Cégektől márkanevekig a nyelvtudás szempontjából
: Balogh Katalin
Published: (2016)
: Balogh Katalin
Published: (2016)
Vendégkommunikáció jelentősége a Front Office-ban, a Hotel Három Gúnár példáján
: Jámbor Tamás
: Jámbor Tamás
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
: But-Pálfi Brigitta
: But-Pálfi Brigitta
Három hetes gyógykúra szervezése Hévízre, a Hotel Europa Fit**** superior szállodába
: Mocsai Bianka
: Mocsai Bianka
Mirrotron Kft vagyoni,pénzügyi és jövedelmezőségi elemzése három év beszámolói alapján
: Bazsa Krisztián
: Bazsa Krisztián
A videójáték piac három nagy szereplőjének elemzése – mikrotranzakciók és árbevételek alapján.
: Kusper Ferenc Gergő
: Kusper Ferenc Gergő
Három Békés vármegyei település sportturizmusának összehasonlító elemzése a Z generáció körében
: Sipiczki Fruzsina
: Sipiczki Fruzsina
Három eltérő kategóriájú szálloda jövedelmezőségének vizsgálata, a Mellow Mood csoport szállodáin keresztül
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
Similar Items
-
Illat - és szín marketing egy induló vállalkozási projekt, a La Boite esetén
: Nagy Gabriella -
Szín- és illatmarketing kapcsolata a fiatal felnőttek fogyasztói magatartásával a McDonald’s esetében
: Steinbach Eszter -
Interdiszciplináris, partnercégek bevonásával megvalósuló projektalapú tanulás koncepciója a BGE három karának együttműködésében
: Kétyi András, et al.
Published: (2023) -
Három napos bécsi kiutaztatás szervezése három kiutaztató utazási iroda törzsutas rendszerének tükrében
: Kaba Ráhel Zsófia -
Három Program, Egy Cél Roma fiatalok munkaerőpiaci integrációja
: Sztojka Natália