Emily Dickinson on words and the Word of God the influence of religion on Emily Dickinson's poetry
Elmentve itt :
Szerző: | Kónyi Judit |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Főiskola Idegen Nyelvi és Kommunikációs Intézete
2010
|
Sorozat: | Nyelvvilág
No. 10 |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1406 |
Hasonló tételek
Variants, print resistance and creative reading in Emily Dickinson's poetry
: Kónyi Judit
Megjelent: (2015)
: Kónyi Judit
Megjelent: (2015)
Volt-e élet az e-mail előtt? Emily Dickinson levelei az ókori és középkori levélírás tükrében
: Kónyi Judit
Megjelent: (2008)
: Kónyi Judit
Megjelent: (2008)
A Few Words about China’s New Role in the Central European Region
: Moldicz Csaba
Megjelent: (2017)
: Moldicz Csaba
Megjelent: (2017)
How I developed vocabulary tests using corpus-based word lists?
: Simon Krisztián
Megjelent: (2017)
: Simon Krisztián
Megjelent: (2017)
A magyar kis- és középvállalatok elsődleges marketingeszköze, a Google AdWords
: Bognár Dávid
: Bognár Dávid
Szöveges keresőhirdetések hatékony használata a Google AdWords rendszerében egy hazai bank példáján keresztül bemutatva
: Hoffer Dávid Róbert
: Hoffer Dávid Róbert
Mérhetőség az online marketingben - A Google Analytics és az AdWords együttes használatában rejlő lehetőségek kisvállalkozói szemmel
: Mészáros Beáta Orsolya
: Mészáros Beáta Orsolya
Szervezési és folyamatjavítási módszerek a Becton and Dickinson Hungary kft-nél a Lean módszertan alkalmazásával
: Berta Gergely Gábor
: Berta Gergely Gábor
Göd Város Önkormányzata 2019-2021. évekre vonatkozó költségvetési beszámolóinak elemzése
: Kupai-Szabó Cintia
: Kupai-Szabó Cintia
A közút-vasút, illetve közút-folyam kombinált fuvarozás vizsgálata Konstanza-Göd viszonylaton
: Benedek Bernadett
: Benedek Bernadett
Social media marketing The relation of customer engagement and word-of-mouth on Facebook
: Sztrojiny Robert
: Sztrojiny Robert
Social Functions and Forms of Manifestation of Religion in Everyday Life with Special Regard to Indonesia
: Urbánné Veres Judit
: Urbánné Veres Judit
A fordítás művészete az oktatás szemszögéből
: Viczai Péter Tamás, et al.
Megjelent: (2023)
: Viczai Péter Tamás, et al.
Megjelent: (2023)
A színpadi játék animációs szerepe a színdaraboktól a slam poetry-ig
: Mester Viktória
: Mester Viktória
Kultúra összehasonlító (cross-cultural) és interkulturális (intercultural) kutatási modellek összehasonlító elemzés
: Török Judit
Megjelent: (2010)
: Török Judit
Megjelent: (2010)
A comparison of Russian and Hungarian business cultures
: Hidasi Judit
Megjelent: (2010)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2010)
Blending ICT with ESP in Translator Education
: Mudriczki Judit
Megjelent: (2014)
: Mudriczki Judit
Megjelent: (2014)
A tanulóközpontú nyelvoktatás és nyelvtanulás motivációinak interkulturális vizsgálata
: Hidasi Judit
Megjelent: (2016)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2016)
Doing Business in Hungary and Indonesia An Intercultural Approach
: Hidasi Judit
Megjelent: (2015)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2015)
Gender és humor
: Hidasi Judit
Megjelent: (2013)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2013)
Rokonsági és családterminusok a japán nyelvben
: Hidasi Judit
Megjelent: (2016)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2016)
Cultural messages of metaphors
: Hidasi Judit
Megjelent: (2008)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2008)
A reklám szemiotikája
: Török Judit
Megjelent: (2018)
: Török Judit
Megjelent: (2018)
A kultúraközi kompetencia kialakulásának folyamatáról
: Hidasi Judit
Megjelent: (2004)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2004)
The impact of interconnectedness culture, language, communication
: Hidasi Judit
Megjelent: (2017)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2017)
Learning Japanese in Europe Some choose the language for practical reasons, but many remain attracted by the richness of Japan's culture and heritage
: Hidasi Judit
Megjelent: (2019)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2019)
Teaching Soft Skills in Higher Education
: Kónyi Judit, et al.
Megjelent: (2023)
: Kónyi Judit, et al.
Megjelent: (2023)
Interdiszciplináris, partnercégek bevonásával megvalósuló projektalapú tanulás koncepciója a BGE három karának együttműködésében
: Kétyi András, et al.
Megjelent: (2023)
: Kétyi András, et al.
Megjelent: (2023)
Az influencer marketing jövője
: Nyéki Judit
: Nyéki Judit
Influencer Marketing - Hype oder ein Zukunftsinstrument des Marketing
: Péter Judit
: Péter Judit
Improving East Asian Students’ English Oral Fluency in Hungarian Tertiary Educational Settings
: Bánhegyi Mátyás, et al.
Megjelent: (2016)
: Bánhegyi Mátyás, et al.
Megjelent: (2016)
Sustainable influencer marketing
: Fehér Márton
Megjelent: (2022)
: Fehér Márton
Megjelent: (2022)
Influencer marketing egy influencer szermszögéből
: Pálinkás Szilvia Klaudia
: Pálinkás Szilvia Klaudia
Morfológiai akcióminőség - létező fogalom-e az angolban?
: Kiss Katalin
Megjelent: (2010)
: Kiss Katalin
Megjelent: (2010)
The role of lies in the Golden Bowl
: Huszár Erika
Megjelent: (2010)
: Huszár Erika
Megjelent: (2010)
The gift of listening
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2010)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2010)
Egy francia-magyar kontrasztív nyelvészeti kutatás tanulságai, különös tekintettel a formai megkötés nélküli hely- és módhatározó hasonlóságára
: Szigetváry Nóra
Megjelent: (2020)
: Szigetváry Nóra
Megjelent: (2020)
Ergebnisse einer Untersuchung von Angloneologismen hinsichtlich der Äquivalenz
: Csák Éva
Megjelent: (2020)
: Csák Éva
Megjelent: (2020)
Kommunikationsdefizite beim Online-Unterricht, bei Online-Meetings und Online-Konferenzen
: Bodolay László
Megjelent: (2021)
: Bodolay László
Megjelent: (2021)
Kommunikationsdefizite im Zeitalter von Corona & Co.
: Bodolay László
Megjelent: (2021)
: Bodolay László
Megjelent: (2021)
Hasonló tételek
-
Variants, print resistance and creative reading in Emily Dickinson's poetry
: Kónyi Judit
Megjelent: (2015) -
Volt-e élet az e-mail előtt? Emily Dickinson levelei az ókori és középkori levélírás tükrében
: Kónyi Judit
Megjelent: (2008) -
A Few Words about China’s New Role in the Central European Region
: Moldicz Csaba
Megjelent: (2017) -
How I developed vocabulary tests using corpus-based word lists?
: Simon Krisztián
Megjelent: (2017) -
A magyar kis- és középvállalatok elsődleges marketingeszköze, a Google AdWords
: Bognár Dávid