Typical features of family-owned SME’s HR practices
Elmentve itt :
Szerzők: |
Csillag Sára Csizmadia Péter Hidegh Anna Laura Szászvári Karina Ágnes |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
2019
|
Sorozat: | Prosperitas
6 No. 1 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.31570/Prosp_2019_01_3 |
Kulcsszavak: | HRM practices small and medium-sized enterprises (SMEs) family businesses |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1532 |
Hasonló tételek
The Digital Transformation Obstacles and Possible Solutions for Small and Medium-sized Family-owned Businesses in Laos
: Sanonty Vanhsai
: Sanonty Vanhsai
The key drivers of sustainable practices in SMEs
: Sabri Aliphana
Megjelent: (2022)
: Sabri Aliphana
Megjelent: (2022)
HR rendszerek néhány speciális kérdése kisvállalatoknál Kutatási beszámoló
: Csillag Sára, et al.
Megjelent: (2019)
: Csillag Sára, et al.
Megjelent: (2019)
A HR architektúra jelentősége
: Szászvári Karina Ágnes, et al.
Megjelent: (2022)
: Szászvári Karina Ágnes, et al.
Megjelent: (2022)
Comparative Report on Mentoring in SMEs in Hungary, Finland, France and Romania
: Csizmadia Péter, et al.
Megjelent: (2017)
: Csizmadia Péter, et al.
Megjelent: (2017)
Factors deterring African SMEs from adopting sustainable practices
: Sithole Mbali Ayanda
Megjelent: (2024)
: Sithole Mbali Ayanda
Megjelent: (2024)
ESG Practices from Prosperous Conglomerates to SMEs Implications for Brand Image, Pricing and User Engagement
: Song Seohyeun
: Song Seohyeun
Comparative Report on Family Businesses’ Succession
: Makó Csaba, et al.
Megjelent: (2015)
: Makó Csaba, et al.
Megjelent: (2015)
Comparative Report on Family Business's Succession
: Makó Csaba, et al.
Megjelent: (2017)
: Makó Csaba, et al.
Megjelent: (2017)
THE EFFECTS OF THE RUSSIAN EMBARGO ON ITS OWN AND ON THE AFFECTED ECONOMICS
: Csuti Levente
: Csuti Levente
Succession of Family Business
: Bernáth Milán Kristóf
: Bernáth Milán Kristóf
Some features of international organisations in the new world order
: Nyusztay László
Megjelent: (2018)
: Nyusztay László
Megjelent: (2018)
FinTech and SMEs, a Match Made in Heaven? - an Introduction to the Relationship Between FinTech Companies and SME Lending Through the Example of the United Kingdom
: Trombitás Dóra Veronika
: Trombitás Dóra Veronika
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László
: Sarkadi Márk László
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László
: Sarkadi Márk László
Joys and Sorrows of families in tourism
: Csikós Éva
: Csikós Éva
Fintech & internet finance for SME development in China
: Wang Nanyang
: Wang Nanyang
Challenges and optimization suggestions for the sales organization of an SME
: Arany András
: Arany András
Funding alternatives and business planning in family businesses
: Sági Judit, et al.
Megjelent: (2019)
: Sági Judit, et al.
Megjelent: (2019)
Comparison of the attractive and repulsive features of Budapest from the tourism point of view
: Balázsi Veronika
: Balázsi Veronika
Special features of Tenerife tourism through the example of Hotel Best Jacaranda
: Koronczay Luca Kata
: Koronczay Luca Kata
The impact of advertising on the purchasing habits of families.
: Sipos Farkas
: Sipos Farkas
A familiness ereje polikrízis idején
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2024)
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2024)
Financing Opportunities for SMEs in Hungary
: Horváth Milán Péter
: Horváth Milán Péter
SME Internationalisation; case study on the Nigerian fashion industry
: Hargley Jessica Ifunanyachika
: Hargley Jessica Ifunanyachika
Inventory optimization solutions (In case of a Hungarian SME)
: Bernáth Roland
: Bernáth Roland
Rethinking paid, earned and owned - New rules for driving marketing performance ; Vetített valóság [Fordítás]
: Dinnyés Krisztina
: Dinnyés Krisztina
Coaching and mentoring at family businesses in process of transition
: Madarasiné Szirmai Andrea, et al.
Megjelent: (2019)
: Madarasiné Szirmai Andrea, et al.
Megjelent: (2019)
The Internationalisation of a Hungarian SME and the Evolution of its Competitive Environment
: Szabó Réka
: Szabó Réka
Traceability of Packaging at a Hungarian Car Parts Manufacturing SME
: Medve Zsófia
: Medve Zsófia
Corporate Finance Dynamics in European SMEs
: Kiss Péter Bence
: Kiss Péter Bence
Családbarát szállodák bemutatása a Kolping Hotel Spa**** & Family Resorton keresztül
: Szirtes Ágnes
: Szirtes Ágnes
Holding back the years? Tradition and innovation in family wineries
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2022)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2022)
Effects of the Covid-19 Pandemic On Family Businesses In Hungary
: Tarcza Csaba
: Tarcza Csaba
Analysis of Services and Amenities in Hungarian Family-Friendly Hotels
: Lakó Dorina
: Lakó Dorina
Responsible fashion SMEs in Hungary
: Körtvési Dorina
Megjelent: (2021)
: Körtvési Dorina
Megjelent: (2021)
Internationalization of the Moldovan SMEs sector
: Volnitchi Catalina
: Volnitchi Catalina
The impacts of increased data security needs for SME, Larger enterprises and Organizations
: Desautels Simon
: Desautels Simon
The war of the worlds? – A passing and taking of succession in Hungarian family businesses
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2018)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2018)
Exploration of the tourism potential of Almaty region and Almaty city concerning its diversified tourism product features
: Turarkyzy Meruyert
: Turarkyzy Meruyert
Hasonló tételek
-
The Digital Transformation Obstacles and Possible Solutions for Small and Medium-sized Family-owned Businesses in Laos
: Sanonty Vanhsai -
The key drivers of sustainable practices in SMEs
: Sabri Aliphana
Megjelent: (2022) -
HR rendszerek néhány speciális kérdése kisvállalatoknál Kutatási beszámoló
: Csillag Sára, et al.
Megjelent: (2019) -
A HR architektúra jelentősége
: Szászvári Karina Ágnes, et al.
Megjelent: (2022) -
Comparative Report on Mentoring in SMEs in Hungary, Finland, France and Romania
: Csizmadia Péter, et al.
Megjelent: (2017)