Milyen változást hoz a „service dominant logic” a marketingbe?
Saved in:
Main Author: | Zsigmond Tibor |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
2019
|
Series: | Prosperitas
6. No. 2 |
Subjects: | |
doi: | 10.31570/Prosp_2019_02_6 |
Kulcsszavak: | Service-dominant logic SDL Goods-dominant logic GDL szolgáltatásmarketing |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1601 |
Similar Items
Enhancing Customer Satisfaction and Loyalty through Service Dominant Logic A Customer Journey Analysis of Pang Dong Lai Trading Group in the Omni-Channel Retail Landscape
: Liu Jintao
: Liu Jintao
Nike, mellbedobással a marketingbe
: Ferenczi Melinda
: Ferenczi Melinda
Qualification of the results of aggregated lean KPIs along fuzzy logic Aggregált lean KPI-k eredményeinek minősítése fuzzy logika mentén
: Gáspár Sándor, et al.
Published: (2021)
: Gáspár Sándor, et al.
Published: (2021)
A társasági adókulcsok és az adóverseny Európában, avagy milyen változást hozhat a Globális minimumadó a nemzetközi vállalati tevékenységre
: Picz Patrik
: Picz Patrik
A társasági adókulcsok és az adóverseny Európában, avagy milyen változást hozhat a globális minimumadó a nemzetközi vállalati tevékenységre
: Picz Patrik
: Picz Patrik
Mobil Alkalmazások fejlesztése az SAP-hoz
: Meiszter Tamás
: Meiszter Tamás
Milyen a jó munkáltató toborzási és foglalkoztatási kérdések mérnökhallgatók és HR-szakértők körében végzett primer kutatás eredményei alapján
: Fodor Mónika
Published: (2015)
: Fodor Mónika
Published: (2015)
Valódi zöld jövőt hoz az elektromos autózás?
: Csizmadia Anett Éva
: Csizmadia Anett Éva
Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése egy kkv-hoz.
: Czimer Magdolna
: Czimer Magdolna
Változást és eredményt generáló eszközök használata a coaching folyamatokban
: Hatala Ágnes
: Hatala Ágnes
The Iron Law of Public Service Television
: Bajomi-Lázár Péter
Published: (2021)
: Bajomi-Lázár Péter
Published: (2021)
“Hogyan mondjam el neked?” – avagy milyen kommunikációs megoldásokkal érhetők el az egyetemi hallgatók?
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2023)
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2023)
MIT HOZ A JÖVŐ? - AZ ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM LEHETŐSÉGEI ÉS KORLÁTAI
: Végert Ádám
: Végert Ádám
A járványhelyzet hatása az egyetemi közösségre – Hogyan élték meg a változást a hallgatók?
: Varsányi Szilárd Zoltán
: Varsányi Szilárd Zoltán
A pénzügyi és számviteli bizonylatok digitalizálása és az outsourcing-hoz kapcsolódó költségcsökkentések módszerei
: Szentiványi Dávid
: Szentiványi Dávid
Milyen a jó középiskola? Milyen a jó pedagógus?
: Pálvölgyi Borbála Beáta
: Pálvölgyi Borbála Beáta
Services and Service Management
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2012)
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2012)
Televízió after sales folyamat fejlődése a Magyar Telekomnál - Milyen volt? Milyen lett? Milyen lehetne még?
: Heisler Anikó Magdolna
: Heisler Anikó Magdolna
Service Logistics Logistification of service processes
: Gubán Ákos, et al.
Published: (2013)
: Gubán Ákos, et al.
Published: (2013)
Milyen a jó iskola?
: Kecskeméti Anikó
: Kecskeméti Anikó
Milyen stratégiai tervezési kihívásokkal néznek szembe a K&H Bank Érd klaszterhez tartozó kis-és középvállalkozások?
: Zsigmond-Székely Csaba
: Zsigmond-Székely Csaba
Milyen jövő vár a zöldkötvény-piacra?
: Dudás Renáta
: Dudás Renáta
Milyen tényezők befolyásolják, támogatják és milyen tényezők hátráltatják a megváltozott munkaképességűek foglalkoztatását, munkavállalását a mai Magyarországon?
: Bencze Dóra
: Bencze Dóra
Milyen szolgáltatásokat ajánlanak fel a logisztikai szolgáltatók Zala megyében?
: Szabó László
Published: (2018)
: Szabó László
Published: (2018)
Milyen nyelvtudást vár el a munkaadó a munkavállalótól?
: Dévény Ágnes, et al.
Published: (2007)
: Dévény Ágnes, et al.
Published: (2007)
Milyen hatással van a gamification a teljesítményre?
: Kalacsi Balázs
: Kalacsi Balázs
Vajon milyen jövőt tartogat számunkra a Brexit?
: Kubaszek Richárd
: Kubaszek Richárd
Milyen lehetőségeket rejt a közösségi háló az értékesítésben?
: Oroszi István
: Oroszi István
Milyen mértékben integrálódtunk a nemzetközi termelési együttműködésbe? Hozzáadottérték - teremtés a magyar és osztrák agrobizniszben
: Vásáry Viktória
Published: (2016)
: Vásáry Viktória
Published: (2016)
Milyen előnyökkel jár CRM bevezetése KKV k-nál?
: Révész Zoltán
: Révész Zoltán
Milyen tényezők befolyásolják az elektromos nehéz tehergépjárművek elterjedését?
: Rusvai Morgan Richárd
: Rusvai Morgan Richárd
It and Net service marketingterv
: Verbóczki Viktor
: Verbóczki Viktor
CSR in IT Services Hungary
: Rálik Lolita
: Rálik Lolita
Measurement of customer service standards at Trans-Sped as a logistic service provider
: Vinnai Eszter Fanni
Published: (2014)
: Vinnai Eszter Fanni
Published: (2014)
Payments for Environmental Services experiences from the globe
: Chacón, Sebastián Chinchilla
Published: (2024)
: Chacón, Sebastián Chinchilla
Published: (2024)
Milyen módszerekkel válhatunk kiemelkedő munkaerővé anyaként a XXI. században?
: Szalóczi Szilvia
Published: (2014)
: Szalóczi Szilvia
Published: (2014)
MILYEN HATÁSAI VANNAK A TERÜLET- ÉS TELEPÜLÉSMARKETINGNEK? VÁROSMARKETING KISKŐRÖSÖN
: Dénes Brigitta
: Dénes Brigitta
Service design a szoftverfejlesztésben
: Gönczöl Armand
: Gönczöl Armand
Milyen informatikai alapot érdemes tanítani egy gazdasági képzés hallgatói számára
: Vidor József, et al.
Published: (2024)
: Vidor József, et al.
Published: (2024)
(Post)Colonial discourses implied dominance shapes communication
: Nonemacher Tilvitz Laura Eduarda
: Nonemacher Tilvitz Laura Eduarda
Similar Items
-
Enhancing Customer Satisfaction and Loyalty through Service Dominant Logic A Customer Journey Analysis of Pang Dong Lai Trading Group in the Omni-Channel Retail Landscape
: Liu Jintao -
Nike, mellbedobással a marketingbe
: Ferenczi Melinda -
Qualification of the results of aggregated lean KPIs along fuzzy logic Aggregált lean KPI-k eredményeinek minősítése fuzzy logika mentén
: Gáspár Sándor, et al.
Published: (2021) -
A társasági adókulcsok és az adóverseny Európában, avagy milyen változást hozhat a Globális minimumadó a nemzetközi vállalati tevékenységre
: Picz Patrik -
A társasági adókulcsok és az adóverseny Európában, avagy milyen változást hozhat a globális minimumadó a nemzetközi vállalati tevékenységre
: Picz Patrik