A területi tőke identitás faktorának erősítése a sportolói identitás által
Elmentve itt :
Szerzők: |
Faragó Beatrix Konczosné Szombathelyi Márta |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék
2020
|
Sorozat: | Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok
2020 No. 2 |
Tárgyszavak: | |
Kulcsszavak: | Identitás Társadalmi tőke Kultúra Sportoló Regionalitás Identity Social capital Culture Athletes Regionalism |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1692 |
Hasonló tételek
Nemzeti identitás a föderalista Belgiumban
: Budai Dávid
Megjelent: (2014)
: Budai Dávid
Megjelent: (2014)
A Magyar identitás megtartása az Egyesült Államokban
: Szalóczy Ádám
: Szalóczy Ádám
Magyarországi muszlimok - iszlám identitás hazánk nyugatias világában
: Merczel Rita Diána
: Merczel Rita Diána
Közösségek Átalakulása, Identitás És Életút A Magyarországi Görög Közösség Multikulturális Környezetben
: Cukalasz Andreasz
: Cukalasz Andreasz
Ahány nyelv, annyi személyiség? A második nyelvi identitás
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2014)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2014)
Az európai és a nemzeti identitás formálódó szerepe
: Molnár Alíz
Megjelent: (2018)
: Molnár Alíz
Megjelent: (2018)
A Facebook-jelenség hatása a fogyasztói identitás torzulására
: Gergály Katalin
Megjelent: (2013)
: Gergály Katalin
Megjelent: (2013)
Identitás a XXI. század információs társadalmában, az internet hatásai
: Avornicului Mihai, et al.
Megjelent: (2016)
: Avornicului Mihai, et al.
Megjelent: (2016)
Vezetői kihívások és a vezetői identitás alakulása a huszonegyedik században
: Demeter Martin
: Demeter Martin
Vállalati kultúra, kulturális identitás megjelenése a budapesti koreai gasztronómia képviselőinél
: Németh Bálint Gábor
: Németh Bálint Gábor
Az európai identitás néhány kérdése és viszonya a nemzeti identitáshoz
: Molnár Alíz
: Molnár Alíz
Az online társkeresők, mint médiumok kommunikációjának vizsgálata - Az online identitás torzítása
: Szeleczki Borbála
: Szeleczki Borbála
A szervezeti identitás sajátosságai a Websupport Magyarország Kft-nél a felvásárlást követően
: Schmidt Zsófia
: Schmidt Zsófia
Sportolói márkaépítés a közösségi médiában
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül
: Stuller Angelika Krisztina
: Stuller Angelika Krisztina
A fogadótér mint az intézményi identitás közvetítője – az Országos Vízügyi Főigazgatóság példája
: Bárd Edit
: Bárd Edit
Stílus és divat a XXI. században - Az identitás tükröződése a XXI. századi közösségekben a stílus és a divat által
: Hetényi Alexandra Vivien
: Hetényi Alexandra Vivien
A kulturális identitás megjelenése a fesztiváliparban - Sziget fesztivál és a Balaton Sound alapján
: Bokor Adél
: Bokor Adél
A történelmi tárgyú irodalom szerepe a nemzeti identitás alakításában empátia, csoport-identifikáció és csoportközi folyamatok kapcsolata a befogadásban; Childhood trauma and the imagination in american literature
: Cseh Gyöngyi Mária
Megjelent: (2014)
: Cseh Gyöngyi Mária
Megjelent: (2014)
Sportolói Márkaépítés Zlatan Ibrahimovic Példáján Keresztül
: Molnár Dominik Miklós
: Molnár Dominik Miklós
Sportolói krízishelyzetek és azok sportpszichológiai vizsgálata
: Kis Ádám
: Kis Ádám
Tradíció és innováció -egy világjárvány szorításában. Vállalati identitás a Dreher Sörgyárak Zrt. példáján keresztül
: Kókainé Tüske Boglárka
: Kókainé Tüske Boglárka
Mélyülés vagy dezintegráció? Az európai identitás mint az integráció jövőjét meghatározó egyik fontos tényező
: Bakosné Farkas Fruzsina
: Bakosné Farkas Fruzsina
Előnyből hátrány, hátrányból előny a sportintegráció, mint a tehetségmenedzsment kihívása
: Faragó Beatrix, et al.
: Faragó Beatrix, et al.
Hagyományőrzés és közösségszervezés vizsgálata egy Magyarországi és egy Kárpátaljai településen (hagyomány és közművelődés, a helyi identitás)
: Medve Emília
: Medve Emília
Zenei szubkultúrák és színterek napjainkban. Identitás, közösség és digitalizáció. A hagyományos és az online közösségek összefonódása.
: Bolyog Norbert
: Bolyog Norbert
A magyar nemzeti identitás, kultúra és hagyományok megőrzése a Stockholmi Magyar Ház és a magyar közössége segítségével
: Nagy Réka Boglárka
: Nagy Réka Boglárka
A jó, a rossz és csúf A propaganda jelentésmódosulása és a Public Relations megjelenése
: Konczosné Szombathelyi Márta
Megjelent: (2017)
: Konczosné Szombathelyi Márta
Megjelent: (2017)
A bolgár nemzeti és kulturális identitás fejlődése és sajátosságai. A bolgár nemzeti öntudat problémája az Európai Unió szemszögéből.
: Furján Dóra
: Furján Dóra
Sportolói attitűd, szemléletmód és fejlesztési módszerek alkalmazása egy építőipari cégnél
: Szekeresné Horváth Szilvia
: Szekeresné Horváth Szilvia
A vásárlói lojalitás erősítése egy kereskedelmi vállalkozás gyakorlatában
: Bauernfeind Beáta
: Bauernfeind Beáta
A vállalati identitás és a vállalati imázs vizsgálata és ezek átültetésének lehetőségei a modern marketingkommunikációs eszközök használatába, a debreceni Borudvar példáján keresztül
: Szemán Ágnes
: Szemán Ágnes
Férfi(as)-e a jó női vezető? – a munkaerő-piaci szegregáció, a bérkülönbségek, és a korlátozott előmeneteli lehetőségek az identitás gazdaságtan tükrében
: Sebestyén Gabriella
: Sebestyén Gabriella
Az önbizalom erősítése coaching eszközökkel munkahelyi és nyelvtanulási környezetben
: Csathó Andrea
: Csathó Andrea
Y generáció - A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése
: Kertész Fruzsina Petra
: Kertész Fruzsina Petra
Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók
: Czotter Réka Kata
: Czotter Réka Kata
Pszichológiai tőke a felsőoktatásban
: Kaszás Borbála
: Kaszás Borbála
A közlekedési infrastruktúra és a területi fejlődés kapcsolata
: Topa Zoltán
Megjelent: (2015)
: Topa Zoltán
Megjelent: (2015)
A Világ sportpiacának dinamikusan fejlődő területei a 21. század világgazdasági és világpolitikai folyamataiban THE DYNAMIC DEVELOPMENTS SPACES OF THE WORLD’S SPORT MARKET IN THE PROCESSES OF WORLD ECONOMIC AND WORLD POLICY OF THE 21ST CENTURY
: Faragó Beatrix, et al.
Megjelent: (2018)
: Faragó Beatrix, et al.
Megjelent: (2018)
A versenyképesség területi és társadalmi összefüggései fővárosok esetében
: Sipos Erika
Megjelent: (2016)
: Sipos Erika
Megjelent: (2016)
Hasonló tételek
-
Nemzeti identitás a föderalista Belgiumban
: Budai Dávid
Megjelent: (2014) -
A Magyar identitás megtartása az Egyesült Államokban
: Szalóczy Ádám -
Magyarországi muszlimok - iszlám identitás hazánk nyugatias világában
: Merczel Rita Diána -
Közösségek Átalakulása, Identitás És Életút A Magyarországi Görög Közösség Multikulturális Környezetben
: Cukalasz Andreasz -
Ahány nyelv, annyi személyiség? A második nyelvi identitás
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2014)