A párizsi place des Vosges
Elmentve itt :
Szerzők: |
Zsák Helga Olasz György |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem Idegen Nyelvi és Kommunikációs Intézete
2020
|
Sorozat: | Nyelvvilág
23. |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1707 |
Hasonló tételek
Vendéglátás a párizsi Disneylandben
: Torzsa Flóra
: Torzsa Flóra
Reconsidering Places and Spaces in Retail Business
: Kovács András, et al.
Megjelent: (2023)
: Kovács András, et al.
Megjelent: (2023)
The place and role of Corporate social responsibility
: Dikshant Dikshant
: Dikshant Dikshant
Analyzing the place and the prospective of the cashmere industry in Mongolia
: Nyam-Ochir Nomundari
: Nyam-Ochir Nomundari
Place branding-Településmarketing Székesfehérváron a királyok városában
: Rabi Nikolett
: Rabi Nikolett
Placing the Human Being and the Value Contribution at the Forefront - The Hhl's "Leipzig Leadership Model"
: Damme Silvia, et al.
Megjelent: (2020)
: Damme Silvia, et al.
Megjelent: (2020)
What is the secret behind the success of the “New-wave” Specialty Coffee places in Budapest?
: Krekó Noémi
: Krekó Noémi
A Goncourt-díj
: Zsák Helga, et al.
Megjelent: (2021)
: Zsák Helga, et al.
Megjelent: (2021)
A német nyelv
: Babos Krisztina
Megjelent: (2020)
: Babos Krisztina
Megjelent: (2020)
Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért Akciótanulás a felsőoktatásban
: Dén-Nagy Ildikó, et al.
Megjelent: (2023)
: Dén-Nagy Ildikó, et al.
Megjelent: (2023)
Oktatói szerepváltozások a felsőoktatásban
: Fűzi Beatrix
Megjelent: (2023)
: Fűzi Beatrix
Megjelent: (2023)
Modernizáció és tanulás
: Schiller Katalin
Megjelent: (2020)
: Schiller Katalin
Megjelent: (2020)
Teleki Mihály titka
: Hegedüs Gyula
Megjelent: (2020)
: Hegedüs Gyula
Megjelent: (2020)
Néger költészet Amerikában
: Kéri András
Megjelent: (2020)
: Kéri András
Megjelent: (2020)
Márkus, É. – Baloghné Nagy, G. Land und Leute in den Ländern DACH.
: Hukné Kiss Szilvia
Megjelent: (2020)
: Hukné Kiss Szilvia
Megjelent: (2020)
Motiváció – Mi hajt, ösztönöz, lelkesít minket valójában?
: Kétyi András
Megjelent: (2019)
: Kétyi András
Megjelent: (2019)
The importance of quality department in terms of guest satisfaction in the hotel industry Through the example of DreamPlace Hotels&Resorts
: Tamási Evelin
: Tamási Evelin
Analyse des Potenzials des Bildungsaustauschprogramms der Europäischen Union aus der Perspektive des Tourismus
: Farkas Kinga
: Farkas Kinga
Analyse comparative des moyens de financement des entreprises
: Horváth Dániel
: Horváth Dániel
Les impacts des changements climatiques sur la mise en œuvre des stratégies des banques
: Belazi Zeinab
: Belazi Zeinab
L'impact des collaborations des influenceurs avec les marques de luxe
: Balta Catalina
: Balta Catalina
Die Rolle des Tourismus in der Geschäftssphäre - Die Banketttätigkeit des wienerischen Kempinski Hotels
: Petrovics Dániel
: Petrovics Dániel
Der Schmuckstein des Plattensees Analyse des Kulturtourismus und den kulturtouristischen Produkten von Balatonfüred
: Lázár Laura
: Lázár Laura
Existenzberechtigung des Cafe'theks in Budapest
: Kerekes Regina
: Kerekes Regina
La responsabilité sociale des entreprises
: Bittner Borbála
: Bittner Borbála
L’impact de la récente hausse des taux des Banques Centrales sur l'économie
: Raissi Jad
: Raissi Jad
La menace des compagnies aériennes à bas prix vis à vis des compagnies aériennes traditionnelles
: Lőbl Enikő Kata
: Lőbl Enikő Kata
Omni-Channel Retailing – Begriff, Säulen des Omni-Channel unter besonderer Berücksichtigung des Online Shopping Verhaltens
: Sövény Nóra
: Sövény Nóra
Impact du systeme fiscal sur la compétitivité des entreprises et sur l’entrée des capitaux
: Ling Dalma
: Ling Dalma
Die komplexe Marketinganalyse des Aquative Mineralwassers
: Farkas Tamás
: Farkas Tamás
La discrimination des femmes au travail
: Boudry Mathilde
: Boudry Mathilde
Unternehmenskultur, Änderung im Wechsel des Betreibers
: Mikulai Fanni
: Mikulai Fanni
Transportmöglichkeiten in Berlin im Dienst des Fremdenverkehrs
: Padányi Bendeguz
: Padányi Bendeguz
Marketing vert et comportement des consommateurs
: Herczeg Lídia
: Herczeg Lídia
Le rôle des médias sociaux dans la stratégie marketing des marques fast fashion Étude de cas H&M et Zara /
: Nagy Dorisz
: Nagy Dorisz
Német és francia nemzetköziesítési gyakorlatok a KVIK Turizmus-Vendéglátás Szaknyelvi Intézeti Tanszékén
: Nagy Rita, et al.
Megjelent: (2017)
: Nagy Rita, et al.
Megjelent: (2017)
Hasonló tételek
-
Vendéglátás a párizsi Disneylandben
: Torzsa Flóra -
Reconsidering Places and Spaces in Retail Business
: Kovács András, et al.
Megjelent: (2023) -
The place and role of Corporate social responsibility
: Dikshant Dikshant -
Analyzing the place and the prospective of the cashmere industry in Mongolia
: Nyam-Ochir Nomundari -
Place branding-Településmarketing Székesfehérváron a királyok városában
: Rabi Nikolett