Masters Degree in Gender and Development (Ucm)
Elmentve itt :
Szerző: | Boyano Jesús |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
ISSUE Project Partners
2020
|
Sorozat: | Sustainability Best Practices Methodology Handbook 1.
1. |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/ISSUEI.21.20 |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1785 |
Hasonló tételek
Training Activities about the Sustainable Development Goals
: Boyano Jesús
Megjelent: (2020)
: Boyano Jesús
Megjelent: (2020)
7 semesters – 2 degrees with the double degree program at Budapest Business School, Faculty of Commerce, catering and Tourism
: Hajdu Eliza, et al.
Megjelent: (2017)
: Hajdu Eliza, et al.
Megjelent: (2017)
How can an International Law course develop the professional identity of International Relations Master’s students?
: Andrási Gábor
Megjelent: (2024)
: Andrási Gábor
Megjelent: (2024)
Gender Equality in digitalization and Computer Use
: Mustapha Malek Ben
Megjelent: (2023)
: Mustapha Malek Ben
Megjelent: (2023)
Gender As Marketing
: Boka Fruzsina
: Boka Fruzsina
Gender és humor
: Hidasi Judit
Megjelent: (2013)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2013)
Gender Equality in and through Social Entrepreneurship in Ghana
: Rexford, Amankwah Ebenezer
Megjelent: (2023)
: Rexford, Amankwah Ebenezer
Megjelent: (2023)
Gender Inequality in India Role of Sustainable Development Goals on the Status of Women in India
: Sharma Ishita
: Sharma Ishita
A Master Good Kft. marketing tevékenységének vizsgálata
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Bridging the Gender Gap Mitigating the Impacts of Climate Change on Women in MENA
: Naoum, Rawia Fuad
Megjelent: (2024)
: Naoum, Rawia Fuad
Megjelent: (2024)
Social and Cultural Aspects in Taiwan’s Economic Development with Special Focus on the Education System and Gender Equality
: Hidasi Judit
Megjelent: (2022)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2022)
Breaking through the glass ceiling by implementing gender quotas
: Németh Katalin
Megjelent: (2023)
: Németh Katalin
Megjelent: (2023)
Master Data - Törzsadatok a digitalizált ellátási láncok világában
: Pfeiffer Ádám
: Pfeiffer Ádám
Master Data - Törzsadatok a digitalizált ellátási láncok világában
: Pfeiffer Ádám
: Pfeiffer Ádám
A Balanced Scorecard alkalmazása az OilMaster vállalatnál
: Kiss Tamás
: Kiss Tamás
Owner, Master, Leader - Tudatosak-e az agilis vezetők?
: Szép Ágnes
: Szép Ágnes
Case 5 Lana Serena, a Luxury Knitting Firm That Protects Sheep
: Boyano Jesús, et al.
Megjelent: (2021)
: Boyano Jesús, et al.
Megjelent: (2021)
The Impact of Gender Inequality in Advertisements
: Komáromy Luca
: Komáromy Luca
Master Data Management megvalósításának elemzése Microsoft Dynamics NAV rendszerben
: Csapó Evelyn
: Csapó Evelyn
A 2017.évi FINA és MASTERS rendezvények hatásának elemzése
: Ferenczi Ágnes
: Ferenczi Ágnes
Gender marketing a gyerekjáték piacon
: Sztolár Miklós
: Sztolár Miklós
Belföldi járattervezés és nemzetközi forgalom a LogMASter Kft. gyakorlatában
: Lakatos Dániel
: Lakatos Dániel
Exploring gender diversity in key account management A comparative global perspective on gender-specific roles and competencies for customer success
: Niersbach, Barbara, et al.
Megjelent: (2024)
: Niersbach, Barbara, et al.
Megjelent: (2024)
A közösségi médiumok gender központú elemzése
: Nyolczas Vivien
: Nyolczas Vivien
Az androgenitás, mint gender mainstreaming stratégia
: Farkas Zsófia
Megjelent: (2013)
: Farkas Zsófia
Megjelent: (2013)
Gender inequality in Yemen and its impact on economic growth
: Al-askari Fayrouz Ahmed Saleh
: Al-askari Fayrouz Ahmed Saleh
Gendered Marketing How to Advertise Feminine Products to Men?
: Devecseri Fruzsina
: Devecseri Fruzsina
The effects of gender stereotypes on women’s workplace progression in Hungary
: Janka Éva Stefánia
: Janka Éva Stefánia
Historical Review of Gender Equality and Women Empowerment in the European Union
: Lasancz Eszter
: Lasancz Eszter
The effects of the changing economic and social environment on gender issues in Japan
: Bárány Beáta
: Bárány Beáta
A Master Data Management (MDM) avagy Törzsadatkezelési Keretrendszer felépítésének legfőbb kihívásai Stratégia, folyamatok és a vállalati kultúra összehangolása a hatékony adatkezelés érdekében
: Altorjay Benedek Lél
: Altorjay Benedek Lél
A gender szerepe a családi vállalkozások vezetőinek társadalmi felelősségvállalásában
: Molnár Laura
: Molnár Laura
A MeToo-kampány társadalomtörténeti előzményei, gender-elméleti vizsgálata
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
What is the nexus between hospitality industry, sexism, and gender discrimination in India?
: Kaur Kirandeep
: Kaur Kirandeep
Changes in consumer behaviour towards hotel products and services, focusing on gender trends
: Czifra Eszter
: Czifra Eszter
Reklámok gender központú elemzése a kereskedelmi csatornákon 2000-2014-ig
: Tapolcsányi Réka
: Tapolcsányi Réka
A gender és munkaerőpiac kapcsolata, A betölthetetlen vágy a pszichoanalízisben
: Kiss Judit
: Kiss Judit
Code of Ethics Development Process
: Szegedi Krisztina
Megjelent: (2020)
: Szegedi Krisztina
Megjelent: (2020)
A média, mint gender tükör, avagy A nő újraértelmezése a 21. században
: Vári Melinda Lilla
: Vári Melinda Lilla
Egy magyar-japán közös szerkesztésű japán nyelvkönyv készítésének tanulságai - módszertani, kultúraközi és gender szempontból
: Sato Noriko, et al.
Megjelent: (2012)
: Sato Noriko, et al.
Megjelent: (2012)
Hasonló tételek
-
Training Activities about the Sustainable Development Goals
: Boyano Jesús
Megjelent: (2020) -
7 semesters – 2 degrees with the double degree program at Budapest Business School, Faculty of Commerce, catering and Tourism
: Hajdu Eliza, et al.
Megjelent: (2017) -
How can an International Law course develop the professional identity of International Relations Master’s students?
: Andrási Gábor
Megjelent: (2024) -
Gender Equality in digitalization and Computer Use
: Mustapha Malek Ben
Megjelent: (2023) -
Gender As Marketing
: Boka Fruzsina