K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Cikk |
| Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály
2021
|
| Sorozat: | Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok
2021 No. 1 |
| Tárgyszavak: | |
| doi: | 10.33565/MKSV.2021.01.05 |
| Kulcsszavak: | Marketing-mix Kreatív és kulturális ipar Dél-Korea K-pop K-dráma Creative and cultural industry South Korea |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1802 |