K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gajzágó Éva Judit
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály 2021
Sorozat:Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok 2021 No. 1
Tárgyszavak:
doi:10.33565/MKSV.2021.01.05

Kulcsszavak:Marketing-mix
Kreatív és kulturális ipar
Dél-Korea
K-pop
K-dráma
Creative and cultural industry
South Korea
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1802