A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
Saved in:
Main Authors: |
Karakasné Morvay Klára Rudolfné Katona Mária |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Kar
2007
|
Series: | Szakmai Füzetek 20
No. 20. |
Subjects: | |
Kulcsszavak: | Vendéglátás Minőségmenedzsment |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/181 |
Similar Items
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
A lojális munkatárs szerepe a minőségi szolgáltatásokban
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2009)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2009)
Fogyasztói elégedettség és szolgáltatásminőség értékelésének mérése a hulladékgazdálkodásban
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
Szolgáltatásminőség mérése a DHL Global Forwarding légi export osztályán
: Varga Petra
: Varga Petra
Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél
: Márton Marcell István
: Márton Marcell István
Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
A dolgozói elégedettség, a szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség kapcsolatának vizsgálata a Donautica Étterem és Hotel példáján keresztül
: Wolf Andrea
: Wolf Andrea
Szolgáltatásminőség és fogyasztói elégedettség mérése és bemutatása a 6x6 Taxi Kft-n keresztül
: Zengő Réka
: Zengő Réka
Fogyasztói magatartás a magyar melegkonyhás vendéglátóhelyeken - egy kérdőíves felmérés eredményei
: Rudolfné Katona Mária
Published: (2011)
: Rudolfné Katona Mária
Published: (2011)
A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés
: Heidrich Balázs
Published: (2009)
: Heidrich Balázs
Published: (2009)
A Sharing Economy hatása a hazai szálláshelyekre
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2016)
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2016)
A jelzések (signaling) szerepe a szállodai minőség kommunikációjában
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
Számítógépes szimulációk alkalmazása a szállodai revenue managerek oktatásában
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2022)
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2022)
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
Vendégelégedettség fontossága a szállodamarketingben
: Nagy Bernadett Éva
: Nagy Bernadett Éva
Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
A kulturális tőke mérése statisztikai módszerekkel
: Lovasné Avató Judit
Published: (2005)
: Lovasné Avató Judit
Published: (2005)
Az Aquincum Hotel Budapest bemutatása és szolgáltatásminőség vizsgálata
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében
: Montovay Balázs Tibor
: Montovay Balázs Tibor
A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
: Gasparik Gergő
: Gasparik Gergő
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
A szolgáltatásminőség megőrzése generációváltás során egy családi cukrászda esetében
: Koronczy Gergely Csaba
: Koronczy Gergely Csaba
A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései
: Réthi Gábor, et al.
Published: (2014)
: Réthi Gábor, et al.
Published: (2014)
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
Minőségmenedzsment és a vendégelégedettség összefüggéseinek vizsgálata a hazai szállodákban
: Selényi Katalin
: Selényi Katalin
A részlegek közötti kommunikáció és annak fejlesztése vendégelégedettség szempontjából
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
Partnerkockázat mérése, modellezése, kezelése
: Szekeres Gábor
: Szekeres Gábor
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
: Rudolf Katalin
: Rudolf Katalin
A vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Radisson Blu Béke Hotelen keresztül
: Börzsei Bernadett
: Börzsei Bernadett
A hazai Mercedes-Benz kis-és középvállalkozó márkaszervizeinek szolgáltatásminősége a SERVQUAL modell alapján
: Szántó Júlia
: Szántó Júlia
A vendégelégedettség - mérésben való részvételi hajlandóság vizsgálata egy gyorsétterem esetében
: Erdélyi Boglárka Anna
: Erdélyi Boglárka Anna
Mesterséges intelligencia használata a vendégelégedettség mérésében és a panaszkezelésben a szállodaiparban
: Markóczi Dóra
: Markóczi Dóra
Devizapiaci kockázatok mérése és kezelése
: Nemes Kinga
: Nemes Kinga
A szállodai dolgozók interkulturális kompetenciájának és képzésének jelentősége a vendégelégedettség növelésében
: Kovács Anna Roxána
: Kovács Anna Roxána
A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Mikó Anna Laura
: Mikó Anna Laura
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Roll-Lamell Kft.-nél
: Szabóné Szalai Ágnes
: Szabóné Szalai Ágnes
A fenntartható fejlődés mérése statisztikusi szemmel
: Sándorné Kriszt Éva
Published: (2023)
: Sándorné Kriszt Éva
Published: (2023)
A vendégelégedettség és a teljesítménymutatók közötti kapcsolat vizsgálata egy szálloda példáján keresztül
: Sipos Péter
: Sipos Péter
Similar Items
-
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté -
A lojális munkatárs szerepe a minőségi szolgáltatásokban
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2009) -
Fogyasztói elégedettség és szolgáltatásminőség értékelésének mérése a hulladékgazdálkodásban
: Rákóczy Zsuzsanna Éva -
Szolgáltatásminőség mérése a DHL Global Forwarding légi export osztályán
: Varga Petra -
Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél
: Márton Marcell István