Kommunikationsdefizite beim Online-Unterricht, bei Online-Meetings und Online-Konferenzen
Saved in:
Main Author: | Bodolay László |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem Idegennyelvi és Kommunikációs Intézet
2021
|
Series: | Nyelvvilág
2021 No. 24 |
Subjects: | |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1839 |
Similar Items
Kommunikationsdefizite im Zeitalter von Corona & Co.
: Bodolay László
Published: (2021)
: Bodolay László
Published: (2021)
Renaissance von Kreuzfahrten und ihren Vertriebserfahrungen bei dem Neckermann Reisebüro
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
Welcome Day Neustrukturierung und weitere Instrumente der Mitarbeitermotivation bei Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.
: Nagyfeeő Odett
: Nagyfeeő Odett
Analyse der online und hybriden Veranstaltungen des öffentlichen und Wettbewerbsbereiches
: Doba Zoltán
: Doba Zoltán
Meetings Imagined újszerű értékesítési technika a rendezvényszervezésben
: Vargha Krisztina
: Vargha Krisztina
Nonverbale und verbale Kommunikation in der Bundesrepublik, in Österreich, in der Schweiz und in Ungarn
: Bodolay László
Published: (2007)
: Bodolay László
Published: (2007)
Vergleich der Führungsprinzipien bei mittelständischen Unternehmen in Deutschland und in Ungarn. Sind die Führungsstile im Mittelstand demokratisch oder eher autoritär?
: Helmeczy Levente
: Helmeczy Levente
Konflikt oder Konsens? Kommunikationsprobleme zwischen "Ossis" und "Wessis"
: Bodolay László
Published: (2008)
: Bodolay László
Published: (2008)
Gazdasági szervezet Capacity Review Meeting rendszerének bemutatása, IT eszközei részletezésével
: Baumann István
: Baumann István
Experience Creation Greater Information and Communication Technologies involvement in Event Management to meet the new consumer expectations
: László Antónia
: László Antónia
Advantages of the services by Hungarian target market and how to meet the Russian consumers behavior
: Izmaylova Liya
: Izmaylova Liya
Online márkaépítés az online könyves közösségek tükrében
: Zádori Viktória
Published: (2013)
: Zádori Viktória
Published: (2013)
Online kereskedelem
: Gál András
: Gál András
Online rendezvények
: Polyák Boglárka
: Polyák Boglárka
Online családfakutatás
: Horváth Orsolya
: Horváth Orsolya
Jelzáloghitel online
: Jaksa Andrea
: Jaksa Andrea
Online marketing
: Vannai Andrea
: Vannai Andrea
Online autószerviz
: Tukacs Sándor
Published: (2012)
: Tukacs Sándor
Published: (2012)
Online marketing
: Dárdai Mónika
: Dárdai Mónika
Online reklám
: Kovács Kornél
: Kovács Kornél
Online marketing
: Zemlényi Anita
: Zemlényi Anita
Online direktmarketing
: Burkus Sarolta
: Burkus Sarolta
The Role and Benefits of Hungarian Wellness and Spa Tourism in Shaping Domestic Supply and Meeting International Demand
: Varajti Fanni
: Varajti Fanni
Márkaképzés online környezetben
: Eszes István
Published: (2003)
: Eszes István
Published: (2003)
Az online marketing alapjai és az online kampánymenedzsment
: Jakab Szilárd
: Jakab Szilárd
Az online élménymarketing hatása az online fogyasztói magatartásra
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Online piacterek Magyarországon és külföldön, különös tekintettel az online aukciós oldalakra = Online marketplaces in Hungary and abroad with special respect to online auction sites
: Scheidl Gergely
: Scheidl Gergely
Marketing aktivitások az online webáruházakban
: Nagy György László
: Nagy György László
Online Látomás Egy magyar divat kiskereskedés online marketing stratégiája
: Kisvarga Ágota
: Kisvarga Ágota
Az online hirdetések fontossága, kiemelten az online videós hirdetésekre
: Pencz Dóra
: Pencz Dóra
Márkaépítés online eszközökkel
: Boldizsár Henrietta
: Boldizsár Henrietta
Online fizetési felületek
: Kovács Roland
: Kovács Roland
Similar Items
-
Kommunikationsdefizite im Zeitalter von Corona & Co.
: Bodolay László
Published: (2021) -
Renaissance von Kreuzfahrten und ihren Vertriebserfahrungen bei dem Neckermann Reisebüro
: Kovács Eszter -
Welcome Day Neustrukturierung und weitere Instrumente der Mitarbeitermotivation bei Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.
: Nagyfeeő Odett -
Analyse der online und hybriden Veranstaltungen des öffentlichen und Wettbewerbsbereiches
: Doba Zoltán -
Meetings Imagined újszerű értékesítési technika a rendezvényszervezésben
: Vargha Krisztina