Going green all the way – an empirical study about inculcating sustainable and responsible behavior in the students of University of Debrecen
Elmentve itt :
Szerzők: |
Murtaza Shah Ali Molnár Edina |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest, Magyarország
2021
|
Sorozat: | Innovative Solutions for Sustainability - Day of Hungarian Science 2021 Conference Proceeding
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/9786156342201_10 |
Kulcsszavak: | campus sustainability sustainability development student’s sustainability involvement responsible behavior JEL Code: I24, I25, Q01, M14 |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1859 |
Hasonló tételek
Media Awareness among Students of the Budapest Business University
: Boldog Dalma
Megjelent: (2023)
: Boldog Dalma
Megjelent: (2023)
ChatGPT's Effects on University Students' Lives in Hungary
: Mózsi Péter Benjámin
: Mózsi Péter Benjámin
GreenGo Zöldség Gyümölcs Kft. Kiadástöbblet csökkentési-terve
: Szepesi Balázs
: Szepesi Balázs
Similarities and diffierencies in social media usage of Hungarian and Mexican university students during educational exchange programs in the University of Oviedo
: Vigh Erika
: Vigh Erika
Motivation of students to study Hospitality and Tourism Management program at Savannakhet University, Laos
: Bouttathep Vannasinh
: Bouttathep Vannasinh
The Influence of Social Media Marketing on Attracting Budapest Business University Student Enrollment
: Pham Ha Phuong
: Pham Ha Phuong
A GreenGo Car Kft tevékenysége, fókuszban az e-autó
: Bogyó Beáta
: Bogyó Beáta
"...áll a bál..."
: Bujdosó Helga
: Bujdosó Helga
Debrecen konferenciaturizmusa
: Bényei Zsófia Eszter
: Bényei Zsófia Eszter
Environmentalism in the hospitality. Consumers' perception about green restaurant concept in Hungary
: Bárdos Zsófia
: Bárdos Zsófia
Promoting responsible thinking and behaviour at Swiss universities
: Paulovics Ágnes
Megjelent: (2021)
: Paulovics Ágnes
Megjelent: (2021)
Promoting responsible thinking and behaviour at Swiss Universities
: Paulovics Ágnes
Megjelent: (2021)
: Paulovics Ágnes
Megjelent: (2021)
Green Bonds - A Key Initiative for Combating Climate Change, or a Way of Greenwashing?
: Hajagos-Tóth Ákos
: Hajagos-Tóth Ákos
GOING CONCERN
: Tótok Balázs
: Tótok Balázs
Green influencers and their impact on consumer behavior
: Stark Dániel Gergő
: Stark Dániel Gergő
Empirical Analysis of the Trust Systems in the Collaborative Economy
: Gál Richárd
: Gál Richárd
Beer types, handcrafted beers, beer consuming habit comparison between the students of the Budapest Business School and the Vrije University Amsterdam
: Farkas Ákos
: Farkas Ákos
Vevői elégedettségmérés a budapesti carsharing szoláltatások körében a MOL Limo és a Green Go példáján bemutatva
: Vincze Zalán Zsombor
: Vincze Zalán Zsombor
Kína "go global" politikája
: Makra Gábor
: Makra Gábor
Beyond green campuses Sustainability rankings as strategic tools for university branding
: Lukács Rita, et al.
Megjelent: (2024)
: Lukács Rita, et al.
Megjelent: (2024)
A városmarketing szerepe Debrecen példáján keresztül bemutatva A Debrecen Smart City lakosságra és turizmusra gyakorolt hatása
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Szállodai marketing, ALL- Accor Live Limitless program bemutatása
: Magyar Alexandra
: Magyar Alexandra
Buying behavior differences of the generations, in case of green fashion
: Scheiling Katalin
: Scheiling Katalin
How Can Communication Channels Reflect to University Values? (Research Based on the Answer of BBU Students)
: Csongrádi Gyöngyi, et al.
Megjelent: (2024)
: Csongrádi Gyöngyi, et al.
Megjelent: (2024)
Should a company go public?
: Sallai Bálint
: Sallai Bálint
A BitCoin és a rendszer, amely mögötte áll
: Nagy Péter
: Nagy Péter
Skiing as a way of life
: Timaffy Zsófia
: Timaffy Zsófia
Behavioral factors in today’s cryptocurrency markets A survey among university students
: Abou Saad Raafat, et al.
Megjelent: (2025)
: Abou Saad Raafat, et al.
Megjelent: (2025)
Debrecen és Hortobágy Turizmusáért Egyesület desztinációs marketing tevékenysége
: Csohány Nikolett Mária
: Csohány Nikolett Mária
Enhancing University Branding through Fostering Intercultural Sensitivity A Comparative Study of Domestic Students in Various Bachelor Programs
: Hajeer Ahmad, et al.
Megjelent: (2024)
: Hajeer Ahmad, et al.
Megjelent: (2024)
Spin & Go pókervariáns a kiegészítő jövedelemért
: Bencsik János Bence
: Bencsik János Bence
A HU-GO elektronikus útdíjrendszer vizsgálata
: Major Attila
: Major Attila
Business opening in Budapest, feasibility study of an all free fast-food restaurant
: Malcsiner Eszter
: Malcsiner Eszter
Fényes jövő vagy csúfos bukás előtt áll Kína gazdasági fenntarthatósága?
: Bodnár Evelin Vivien
: Bodnár Evelin Vivien
An Empire built on airbed & couch - The affair of the sharing economy and the hotel industry in Hungary
: Erdős Sára Anikó
: Erdős Sára Anikó
A csomagolási hulladékgazdálkodás jelene Magyarországon, különös tekintettel Debrecen városában
: Loós Csilla
: Loós Csilla
A fiatalok kulturális érdeklődésük – Ebes és Debrecen közelebbi megvizsgálásával
: Bárczi Martina
: Bárczi Martina
Empirical Analysis of Securities listed on French Market Index CAC40 Using CAPM
: Al Bouni Iyad
: Al Bouni Iyad
BBS Students' Mobility
: Molnár Krisztina Kata
: Molnár Krisztina Kata
Translation Project Is the real estate market going to crash?
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
Hasonló tételek
-
Media Awareness among Students of the Budapest Business University
: Boldog Dalma
Megjelent: (2023) -
ChatGPT's Effects on University Students' Lives in Hungary
: Mózsi Péter Benjámin -
GreenGo Zöldség Gyümölcs Kft. Kiadástöbblet csökkentési-terve
: Szepesi Balázs -
Similarities and diffierencies in social media usage of Hungarian and Mexican university students during educational exchange programs in the University of Oviedo
: Vigh Erika -
Motivation of students to study Hospitality and Tourism Management program at Savannakhet University, Laos
: Bouttathep Vannasinh