Helymarketing, mint kutatási téma - szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Majláth Melinda
Reicher Regina Zsuzsánna
Pecze Krisztina
Kolnhofer-Derecskei Anita
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest, Magyarország 2022
Sorozat:BGE Szemelvények
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-49-2_19

Kulcsszavak:helymarketing
regionális gazdaságtan
szekunder kutatás
településmarketing
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1983
Leíró adatok
Kivonat:2022 októberében a Budapesti Gazdasági Egyetem, Pénzügyi és Számviteli Karán Településmarketing kutatócsoport alakult Reicher Regina Zsuzsánna51F vezetésével. A kutatócsoport célja – többek között – a helymarketing izgalmas területén primer kutatásokat végezni úgy, hogy lehetőség szerint ebbe a folyamatba a Hallgatókat is bevonjuk – mind a TDK (Tudományos Diákköri Konferencia), mind a kutatásmódszertani ismeretek erősítésének szándékával. Ennek érdekében először feltérképezzük a településmarketing témakörében eddig megjelent szakirodalmakat és kutatási irányokat, valamint a publikációs lehetőségeket. Ebben a cikkben kifejezetten a hazai publikációkra irányult a figyelmünk, melyek az Magyar Tudományos Akadémia IX. osztályán belül ezzel a – regionális gazdaságtan és a gazdaságtudományok (azon belül elsősorban a marketing) határterületén fekvő – témával foglalkoznak. A cikk célja az eddig megjelent hazai publikációk feltérképezése fellelhetőség, időbeli alakulás és relevancia szempontjából. Eredményeink egyértelműen jelzik, hogy az elmúlt 3 évtizedben a településmarketing kutatása elmélyült és kiszélesedett: sokféleképpen közelítették meg a témát, kialakultak egyértelmű viszonyítási pontok, hivatkozási alapok.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:167-172
ISBN:978-615-6342-49-2