Helymarketing, mint kutatási téma - szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Majláth Melinda
Reicher Regina Zsuzsánna
Pecze Krisztina
Kolnhofer-Derecskei Anita
Format: Book part
Published: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest, Magyarország 2022
Series:BGE Szemelvények
Subjects:
doi:10.29180/978-615-6342-49-2_19

Kulcsszavak:helymarketing
regionális gazdaságtan
szekunder kutatás
településmarketing
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1983

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ1983
005 20230224091647.0
008 230224s2022 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-49-2 
024 |a 10.29180/978-615-6342-49-2_19  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Majláth Melinda 
245 1 0 |a Helymarketing, mint kutatási téma - szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan  |c Majláth Melinda  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest, Magyarország  |c 2022 
300 |a 167-172 
490 0 |a BGE Szemelvények 
520 3 |a 2022 októberében a Budapesti Gazdasági Egyetem, Pénzügyi és Számviteli Karán Településmarketing kutatócsoport alakult Reicher Regina Zsuzsánna51F vezetésével. A kutatócsoport célja – többek között – a helymarketing izgalmas területén primer kutatásokat végezni úgy, hogy lehetőség szerint ebbe a folyamatba a Hallgatókat is bevonjuk – mind a TDK (Tudományos Diákköri Konferencia), mind a kutatásmódszertani ismeretek erősítésének szándékával. Ennek érdekében először feltérképezzük a településmarketing témakörében eddig megjelent szakirodalmakat és kutatási irányokat, valamint a publikációs lehetőségeket. Ebben a cikkben kifejezetten a hazai publikációkra irányult a figyelmünk, melyek az Magyar Tudományos Akadémia IX. osztályán belül ezzel a – regionális gazdaságtan és a gazdaságtudományok (azon belül elsősorban a marketing) határterületén fekvő – témával foglalkoznak. A cikk célja az eddig megjelent hazai publikációk feltérképezése fellelhetőség, időbeli alakulás és relevancia szempontjából. Eredményeink egyértelműen jelzik, hogy az elmúlt 3 évtizedben a településmarketing kutatása elmélyült és kiszélesedett: sokféleképpen közelítették meg a témát, kialakultak egyértelmű viszonyítási pontok, hivatkozási alapok. 
650 4 |a regionális tudományok 
695 |a helymarketing 
695 |a regionális gazdaságtan 
695 |a szekunder kutatás 
695 |a településmarketing 
700 1 |a Reicher Regina Zsuzsánna  |e aut 
700 1 |a Pecze Krisztina  |e aut 
700 1 |a Kolnhofer-Derecskei Anita  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1983/1/21.%20Majl%C3%A1th%20Melinda%20et%20al.pdf  |z Dokumentum-elérés