Szisztematikus szakirodalmi áttekintés a marketing, valamint a változás- és válságmenedzsment közötti összefüggésekről A lehetséges kapcsolódási pontok feltérképezése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Máté Zoltán
Oravecz Titanilla
Pólya Éva
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest, Magyarország 2022
Sorozat:BGE Szemelvények
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-49-2_20

Kulcsszavak:marketing
változásmenedzsment
válságmenedzsment
PRISMA modell
szakirodalmi áttekintés
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1984

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ1984
005 20230224091837.0
008 230224s2022 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-49-2 
024 |a 10.29180/978-615-6342-49-2_20  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Máté Zoltán 
245 1 0 |a Szisztematikus szakirodalmi áttekintés a marketing, valamint a változás- és válságmenedzsment közötti összefüggésekről  |b A lehetséges kapcsolódási pontok feltérképezése  |c Máté Zoltán  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest, Magyarország  |c 2022 
300 |a 173-181 
490 0 |a BGE Szemelvények 
520 3 |a Jelen felgyorsult világunkban a változás állandó jelenség, amely folyamatosan lépéseket követel a gazdasági szereplőktől. A tanulmány elsősorban marketing aspektusból vizsgálja a változásokat, valamint annak egyik speciális esetét, a válságok menedzselését. Ennek érdekében összegyűjtöttük és szisztematikus áttekintés keretében szintetizáltuk a marketing és a változás-, valamint válságmenedzsmenttel kapcsolatos kutatási eredményeket a PRISMA modell alapján. A vizsgálat elsődleges célja a jövőbeli kutatási irányok azonosítása a szakirodalom szisztematikus elemzése alapján. A kutatást a Budapesti Gazdasági Egyetem, Változás és Alkalmazkodás Kutatóműhely keretein belül végezzük. A Kutatóműhely 2022 őszén alakult azzal a céllal, hogy olyan magas minőségű alkalmazott kutatásoknak adjon teret, amelyek eredményei beépíthetők az oktatásba, és amelyek alkalmasak arra, hogy a gazdasági élet szereplői is hasznosítsák azokat. A szisztematikus adatgyűjtés során 372 darab cikk került beazonosításra, a nem releváns publikációk kizárása után összesen 112 releváns cikket elemeztünk. A vizsgálatba bevont irodalmak jellemzően általános menedzsment, digitalizáció, marketing, stratégiai menedzsment, változásmenedzsment, turizmus és COVID-19 témakörében jelentek meg. 
650 4 |a média- és kommunikációs tudományok 
695 |a marketing 
695 |a változásmenedzsment 
695 |a válságmenedzsment 
695 |a PRISMA modell 
695 |a szakirodalmi áttekintés 
700 1 |a Oravecz Titanilla  |e aut 
700 1 |a Pólya Éva  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1984/1/22.%20M%C3%A1t%C3%A9%20Zolt%C3%A1n%20et%20al.pdf  |z Dokumentum-elérés