Merre visz az út tovább? Az offline és online kiskereskedelem jövője
Saved in:
Main Author: | Kozák Tamás |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest, Magyarország
2022
|
Series: | Gazdaság és gasztronómia
|
Subjects: | |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2028 |
Similar Items
Merre tovább a pandémiát követően? - Online és offline rendezvények összehasonlító elemzése
: Gyurina Dóra
: Gyurina Dóra
Merre tovább, Japán?
: Fekete Dr. Zsolt
: Fekete Dr. Zsolt
Merre tovább, Európai Unió?
: Majoros Pál
Published: (2015)
: Majoros Pál
Published: (2015)
Merre tovább Európa? Az Európai Unió reformfolyamatai a politikai döntéshozók és a diákok szemével
: Szántó Péter, et al.
Published: (2019)
: Szántó Péter, et al.
Published: (2019)
Merre tovább portugál gazdaság? A gazdasági válság hatásai és a válságkezelés tapasztalatai Portugáliában
: Domonkos Endre
Published: (2012)
: Domonkos Endre
Published: (2012)
Merre tovább portugál gazdaság? A gazdasági válság hatásai és a válságkezelés tapasztalatai Portugáliában
: Domonkos Endre
Published: (2011)
: Domonkos Endre
Published: (2011)
Merre tovább - Hány szintes a szálloda – tantárgyak oktatása?
: Juhász László
Published: (2010)
: Juhász László
Published: (2010)
Merre tovább az ökológiai válság kapujában? – A karbon ára
: Smalekker Vivien
: Smalekker Vivien
Merre tovább? – avagy a BKK Zrt. munkavállalóinak fejlődési hatékonysága
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
Online kiskereskedelem Magyarországon
: Hornok Olivér
: Hornok Olivér
Online Kiskereskedelem Magyarországon
: Hornok Olivér Miklós
: Hornok Olivér Miklós
Az e-commerce, mint a kiskereskedelem jövője
: Milei Dániel
: Milei Dániel
Élelmiszer-kiskereskedelem online marketingkommunikációja a Spar példáján keresztül
: Dézsi Medárd Levente
: Dézsi Medárd Levente
A kiskereskedelem változása és hatásai napjainkban
: Stefáni Gyöngyi
: Stefáni Gyöngyi
Merre tovább száraztésztapiac, avagy milyen marketing és értékesítési lehetőségek kínálkoznak a növekedésre a Mary-Ker Pasta Kft. példáján keresztül bemutatva
: Kiss János
: Kiss János
Merre tart a magyar autóipar?
: Kis Norbert László
: Kis Norbert László
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
A MOL kiskereskedelem marketing tevékenysége a töltőállomási marketing hatása a fogyasztói magatartásra /
: Simoncsics Bianka
: Simoncsics Bianka
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Hogyan tovább Gundel?
: Vrana Szilvia
: Vrana Szilvia
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel
: Eisingerné Balassa Boglárka
Published: (2019)
: Eisingerné Balassa Boglárka
Published: (2019)
A győztes mindent visz!? Párhuzamok és eltérések a sport coach és a business coach között
: Nagy Annamária
: Nagy Annamária
Mi visz előre nap mint nap? -avagy a munkahelyi motiváció jelentése az Y és Z generáció számára
: Szőke Réka Judit
: Szőke Réka Judit
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Frissáru várható forgalmának kalkulációja a kiskereskedelem egyik meghatározó tagjánál
: Bártfay Enikő
: Bártfay Enikő
Rendezvényszervezés és online eszközök elterjedése és befolyása az offline kommunikációra
: Szigeti Tamara
: Szigeti Tamara
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül
: Veres Tímea Írisz
: Veres Tímea Írisz
Globális kereskedelem és a kiskereskedelem reagálása a COVID19 világjárványra.
: Tasi László
: Tasi László
LEADER+ mínuszokkal ...és még tovább...
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
Similar Items
-
Merre tovább a pandémiát követően? - Online és offline rendezvények összehasonlító elemzése
: Gyurina Dóra -
Merre tovább, Japán?
: Fekete Dr. Zsolt -
Merre tovább, Európai Unió?
: Majoros Pál
Published: (2015) -
Merre tovább Európa? Az Európai Unió reformfolyamatai a politikai döntéshozók és a diákok szemével
: Szántó Péter, et al.
Published: (2019) -
Merre tovább portugál gazdaság? A gazdasági válság hatásai és a válságkezelés tapasztalatai Portugáliában
: Domonkos Endre
Published: (2012)