Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vojter Noémi
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest, Magyarország 2023
Sorozat:I. Csernyák László konferencia közleményei
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-61-4_9

Kulcsszavak:teljesítménymutatók
teljesítménymérés
teljesítményértékelés
ügyfélszolgálat
telekommunikáció
digitalizáció
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2127
Leíró adatok
Kivonat:Korunk vezetői folyamatos kihívásokkal állnak szemben a teljesítménymérés és -értékelés tekintetében. Munkám fókuszában egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálata áll, amely esetén az alkalmazott rendszer működését vizsgáltam, különös tekintettel a teljesítménymutatókra. A telefonos ügyfélszolgálati pozícióban dolgozó munkavállalók kérdőíves megkérdezésével, illetve az érintett terület vezetőivel folytatott mélyinterjús beszélgetésekkel kívántam átfogó képet kapni a kialakított rendszerről.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:90-102
ISBN:978-615-6342-61-4