Az online matematika vizsgák tapasztalatai
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest, Magyarország
2023
|
Sorozat: | I. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-61-4_13 |
Kulcsszavak: | e-learning matematikai szoftverek matematika didaktika tudásmérés |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2131 |
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ2131 | ||
005 | 20230918095603.0 | ||
008 | 230913s2023 hu o 000 zxx d | ||
020 | |a 978-615-6342-61-4 | ||
024 | |a 10.29180/978-615-6342-61-4_13 |2 doi | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Katona János | |
245 | 1 | 3 | |a Az online matematika vizsgák tapasztalatai |c Katona János |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest, Magyarország |c 2023 | ||
300 | |a 144-151 | ||
490 | 0 | |a I. Csernyák László konferencia közleményei | |
520 | 3 | |a felsőoktatásban az online számonkérések száma a közelmúltban a Covid-járvány miatt ugrásszerűen megnőtt. Sok hallgató a kidolgozott matematika feladatok mintájára próbálja a vizsgafeladatokat megoldani, de helytelenül használják az analógiát. Többen igénybe veszik a matematikai szoftvereket, de tapasztalataink szerint sokan ezt még nem tudják helyesen használni. A cikkben több konkrét példa is szerepel a hallgatók által adott helytelen megoldásokra. | |
650 | 4 | |a matematika- és számítástudományok | |
695 | |a e-learning | ||
695 | |a matematikai szoftverek | ||
695 | |a matematika didaktika | ||
695 | |a tudásmérés | ||
700 | 1 | |a Nagy Kem Gyula |e aut | |
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2131/1/ICSERN~1-144-151.pdf |z Dokumentum-elérés |