Az online matematika vizsgák tapasztalatai
Elmentve itt :
| Szerzők: | |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Könyv része |
| Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest, Magyarország
2023
|
| Sorozat: | I. Csernyák László konferencia közleményei
|
| Tárgyszavak: | |
| doi: | 10.29180/978-615-6342-61-4_13 |
| Kulcsszavak: | e-learning matematikai szoftverek matematika didaktika tudásmérés |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2131 |
MARC
| LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | publ2131 | ||
| 005 | 20230918095603.0 | ||
| 008 | 230913s2023 hu o 000 zxx d | ||
| 020 | |a 978-615-6342-61-4 | ||
| 024 | |a 10.29180/978-615-6342-61-4_13 |2 doi | ||
| 040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
| 100 | 1 | |a Katona János | |
| 245 | 1 | 3 | |a Az online matematika vizsgák tapasztalatai |c Katona János |h [elektronikus dokumentum] |
| 260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest, Magyarország |c 2023 | ||
| 300 | |a 144-151 | ||
| 490 | 0 | |a I. Csernyák László konferencia közleményei | |
| 520 | 3 | |a felsőoktatásban az online számonkérések száma a közelmúltban a Covid-járvány miatt ugrásszerűen megnőtt. Sok hallgató a kidolgozott matematika feladatok mintájára próbálja a vizsgafeladatokat megoldani, de helytelenül használják az analógiát. Többen igénybe veszik a matematikai szoftvereket, de tapasztalataink szerint sokan ezt még nem tudják helyesen használni. A cikkben több konkrét példa is szerepel a hallgatók által adott helytelen megoldásokra. | |
| 650 | 4 | |a matematika- és számítástudományok | |
| 695 | |a e-learning | ||
| 695 | |a matematikai szoftverek | ||
| 695 | |a matematika didaktika | ||
| 695 | |a tudásmérés | ||
| 700 | 1 | |a Nagy Kem Gyula |e aut | |
| 856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2131/1/ICSERN~1-144-151.pdf |z Dokumentum-elérés |