Az online matematika vizsgák tapasztalatai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Katona János
Nagy Kem Gyula
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest, Magyarország 2023
Sorozat:I. Csernyák László konferencia közleményei
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-61-4_13

Kulcsszavak:e-learning
matematikai szoftverek
matematika didaktika
tudásmérés
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2131

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2131
005 20230918095603.0
008 230913s2023 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-61-4 
024 |a 10.29180/978-615-6342-61-4_13  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Katona János 
245 1 3 |a Az online matematika vizsgák tapasztalatai  |c Katona János  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest, Magyarország  |c 2023 
300 |a 144-151 
490 0 |a I. Csernyák László konferencia közleményei 
520 3 |a felsőoktatásban az online számonkérések száma a közelmúltban a Covid-járvány miatt ugrásszerűen megnőtt. Sok hallgató a kidolgozott matematika feladatok mintájára próbálja a vizsgafeladatokat megoldani, de helytelenül használják az analógiát. Többen igénybe veszik a matematikai szoftvereket, de tapasztalataink szerint sokan ezt még nem tudják helyesen használni. A cikkben több konkrét példa is szerepel a hallgatók által adott helytelen megoldásokra. 
650 4 |a matematika- és számítástudományok 
695 |a e-learning 
695 |a matematikai szoftverek 
695 |a matematika didaktika 
695 |a tudásmérés 
700 1 |a Nagy Kem Gyula  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2131/1/ICSERN~1-144-151.pdf  |z Dokumentum-elérés