Az Üzleti elemzés tantárgy (FOSZK) hallgatói megítélésének elemzése
Saved in:
| Main Authors: | |
|---|---|
| Format: | Book part |
| Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest, Magyarország
2023
|
| Series: | I. Csernyák László konferencia közleményei
|
| Subjects: | |
| doi: | 10.29180/978-615-6342-61-4_23 |
| Kulcsszavak: | Tantárgyfejlesztés Tanulási nehézségek Tanulási motiváció Statisztika Excel |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2142 |
MARC
| LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | publ2142 | ||
| 005 | 20230918100828.0 | ||
| 008 | 230914s2023 hu o 000 zxx d | ||
| 020 | |a 978-615-6342-61-4 | ||
| 024 | |a 10.29180/978-615-6342-61-4_23 |2 doi | ||
| 040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
| 100 | 1 | |a Törcsvári Zsolt | |
| 245 | 1 | 3 | |a Az Üzleti elemzés tantárgy (FOSZK) hallgatói megítélésének elemzése |c Törcsvári Zsolt |h [elektronikus dokumentum] |
| 260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest, Magyarország |c 2023 | ||
| 300 | |a 248-257 | ||
| 490 | 0 | |a I. Csernyák László konferencia közleményei | |
| 520 | 3 | |a Az „Oktatói Munka Hallgatói Véleményezése” központi lekérdezés nem biztosít elég információt ahhoz, hogy lássuk, mely területeken célszerű változtatnunk a tantárgyak felépítését, oktatási, számonkérési módszereit. Oktatási módszereink és bizonyos tantárgyi elemek fejlesztését a BGE KVIK felsőoktatási szakképzésén Üzleti Elemzés tantárgyból láttuk szükségesnek. A sikeres fejlesztés érdekében összeállítottunk egy kérdőívet. Tanulmányunkban e kérdőív elemzéséből levonható következtetéseinket és javaslatainkat ismertetjük. | |
| 650 | 4 | |a neveléstudományok | |
| 695 | |a Tantárgyfejlesztés | ||
| 695 | |a Tanulási nehézségek | ||
| 695 | |a Tanulási motiváció | ||
| 695 | |a Statisztika | ||
| 695 | |a Excel | ||
| 700 | 1 | |a Tóth Zsuzsanna |e aut | |
| 700 | 1 | |a Lovasné Avató Judit |e aut | |
| 856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2142/1/ICSERN~1-248-257.pdf |z Dokumentum-elérés |