Az Üzleti elemzés tantárgy (FOSZK) hallgatói megítélésének elemzése
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest, Magyarország
2023
|
Sorozat: | I. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-61-4_23 |
Kulcsszavak: | Tantárgyfejlesztés Tanulási nehézségek Tanulási motiváció Statisztika Excel |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2142 |
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ2142 | ||
005 | 20230918100828.0 | ||
008 | 230914s2023 hu o 000 zxx d | ||
020 | |a 978-615-6342-61-4 | ||
024 | |a 10.29180/978-615-6342-61-4_23 |2 doi | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Törcsvári Zsolt | |
245 | 1 | 3 | |a Az Üzleti elemzés tantárgy (FOSZK) hallgatói megítélésének elemzése |c Törcsvári Zsolt |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest, Magyarország |c 2023 | ||
300 | |a 248-257 | ||
490 | 0 | |a I. Csernyák László konferencia közleményei | |
520 | 3 | |a Az „Oktatói Munka Hallgatói Véleményezése” központi lekérdezés nem biztosít elég információt ahhoz, hogy lássuk, mely területeken célszerű változtatnunk a tantárgyak felépítését, oktatási, számonkérési módszereit. Oktatási módszereink és bizonyos tantárgyi elemek fejlesztését a BGE KVIK felsőoktatási szakképzésén Üzleti Elemzés tantárgyból láttuk szükségesnek. A sikeres fejlesztés érdekében összeállítottunk egy kérdőívet. Tanulmányunkban e kérdőív elemzéséből levonható következtetéseinket és javaslatainkat ismertetjük. | |
650 | 4 | |a neveléstudományok | |
695 | |a Tantárgyfejlesztés | ||
695 | |a Tanulási nehézségek | ||
695 | |a Tanulási motiváció | ||
695 | |a Statisztika | ||
695 | |a Excel | ||
700 | 1 | |a Tóth Zsuzsanna |e aut | |
700 | 1 | |a Lovasné Avató Judit |e aut | |
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2142/1/ICSERN~1-248-257.pdf |z Dokumentum-elérés |