Feladatok egyetemi hallgatók számára a ChatGPT korában Az egyetemi pénzügyi oktatás példája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Komáromi György
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2023
Sorozat:Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-74-4_13

Kulcsszavak:felsőoktatás
mesterséges intelligencia (MI)
oktatásmódszertan
tanulás 4C modellje
órai és órán kívüli feladatok
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2186
Leíró adatok
Kivonat:A fejlett mesterséges intelligencia rendszerek (MI), mint például a Chat Generative Pre-trained Transformer, továbbiakban ChatGPT megjelenésének egyik kulcsfontosságú részletkérdése, hogy a jövőben milyen hatékony és hatásos feladatokat készítsünk egyetemi hallgatók számára. Ez a konferenciatanulmány a szokásos órai és órán kívüli feladatok újragondolását tárgyalja a tanulás 4C modell (Critical thinking – Communication – Collaboration – Creativity modell) keretében. Olyan feladattípusok kerülnek bemutatásra a következőkben, melyek az MI megjelenése miatt szükségképpen nagyobb hangsúlyt kapnak az egyetemi oktatásban és azon belül az üzlet képzésekben, mivel a tananyag átadása során a hallgatók a kreatív gondolkodás, együttműködés, kommunikáció és kreativitás készségeket is használják. A pénzügyi oktatási példák a következő irányokat mutatják be: információ szempontjából problémás feladatok (hiányos, túláradó, félrevezető információt tartalmazó feladatok), a probléma ki- és megtalálása. strukturálása (egymondatos esettanulmányok), elemzések és megoldások szóbeli interpretációja (videóprezentáció és -verseny), és közvetlen tapasztalatok szerzése (online, papír & ceruza kísérletek).
Terjedelem/Fizikai jellemzők:122-130
ISBN:978-615-6342-74-4