Oktatókkal szembeni elvárások egyetemi álláshirdetések alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Fűzi Beatrix Zsuzsanna
Szendrei-Pál Eszter
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2023
Sorozat:Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet 2.
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-76-8_11

Kulcsszavak:felsőoktatás
benchmarking
oktatókkal szembei elvárások
álláshirdetés
BGE
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2218

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2218
005 20240108103742.0
008 231218s2023 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-76-8 
024 |a 10.29180/978-615-6342-76-8_11  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Fűzi Beatrix Zsuzsanna 
245 1 0 |a Oktatókkal szembeni elvárások egyetemi álláshirdetések alapján  |c Fűzi Beatrix Zsuzsanna  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2023 
300 |a 89-95 
490 0 |a Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet  |v 2. 
520 3 |a Az elmúlt évtized változásaival való megküzdés érdekében a magyar felsőoktatás jelentős változásokat valósít meg. Az intézmények a nemzetközi trendekkel összhangban, a hatékonyság növelése és a kiválóság elérése érdekében komplex minőségfejlesztési rendszereket alakítanak ki. A változásokra reagálva és nemzetközi akkreditációs céljainak megfelelően a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) megújítja oktatói követelmény-, értékelési és fejlesztési rendszerét. A folyamat a már akkreditált európai üzleti egyetemekre kiterjedő benchmarkinggal kezdődött, amelynek egyik eleme volt az intézmények álláshirdetéseinek elemzése a belépő oktatókkal szembeni követelmények áttekintésére. A hirdetések elemzéséből kiderült, hogy az előadói és kommunikációs készségek továbbra is fontosak, ugyanakkor előkelő helyen szerepelnek az elvárások között a kiterjedt szakmai-kutatói kapcsolatok, a kutatás és a menedzsment készségek is. Többek közt a benchmarking eredményeinek és a belső közösség tudásának felhasználásával kerül kialakításra a BGE oktatói követelmény-, értékelési és fejlesztési rendszere. 
650 4 |a gazdálkodás- és szervezéstudományok 
695 |a felsőoktatás 
695 |a benchmarking 
695 |a oktatókkal szembei elvárások 
695 |a álláshirdetés 
695 |a BGE 
700 1 |a Szendrei-Pál Eszter  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2218/1/F%C5%B1zi-Szenderi-P%C3%A1l.pdf  |z Dokumentum-elérés