Hogyan látnak minket, kutatókat, és miként javíthatunk rajta? A tudományos kutatókról kialakult sztereotípiák a nemzetközi és hazai felmérések alapján.
Elmentve itt :
Szerző: | Papp-Váry Árpád Ferenc |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
2023
|
Sorozat: | Business & Diplomacy Review
No. 2 |
Tárgyszavak: | |
Kulcsszavak: | kutató tudománykommunikáció imázs sztereotípia |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2275 |
Hasonló tételek
Motiváció – Mi hajt, ösztönöz, lelkesít minket valójában?
: Kétyi András
Megjelent: (2019)
: Kétyi András
Megjelent: (2019)
Erőszak a képernyőn - a minket körülvevő világ tükre?
: Eisele Tünde Amália
: Eisele Tünde Amália
„Ész az úr, mely minket vezet?" A magyar média a bulvárosodás útján
: Vérten Zsófia
: Vérten Zsófia
Bosch 4.0, avagy miként kommunikálnak eszközeink
: Erdélyi Gergő
: Erdélyi Gergő
Bosch 4.0, avagy miként kommunikálnak eszközeink
: Erdélyi Gergő
: Erdélyi Gergő
Az informatika fejlődése, miként befolyásolja a vállalatok működését
: Rudenko Veronika
: Rudenko Veronika
Miként hozható létre a Magyar Olimpiai Bizottság egységes adatrendszere?
: Pemmer Bálint
: Pemmer Bálint
A Novotel Székesfehérvár itallapjának bemutatása elemzése és a rajta szereplő magyar pálinkák egyéb alkoholos italok helye szerepe a gasztronómiában
: Bajádi Klarissza
: Bajádi Klarissza
Az Aquaworld Resort Budapest itallapjának bemutatása, elemzése és a rajta szereplő magyar pálinkák, egyéb alkoholos italok helye, szerepe a gasztronómiában.
: Agócs Richárd
: Agócs Richárd
25-Year Odyssey in the World of Country Branding Overcoming Challenges and Celebrating Triumphs – 10 Lessons Based on Theory and Practice
: Papp-Váry Árpád
Megjelent: (2024)
: Papp-Váry Árpád
Megjelent: (2024)
Miként befolyásolja a pszichoszociális kockázatok kezeletlensége a hivatásos magyar gépjárművezetők munkáját, annak megtartását?
: Palacsik Kinga
: Palacsik Kinga
A Magyar Telekom Nyrt. munkavállalói jóllét programja és miként érzékelik ezt a munkavállalók
: Pék Bertold
: Pék Bertold
Szigorodó banki szabályozások - Miként felel meg a Morgan Stanley a válság után növekvő követelményeknek?
: Szalai Kitti
: Szalai Kitti
Miként változtatta meg a technológia a vásárlási szokásokat? E-kereskedelem és újfajta fizetési módok ismertetése
: Sipos Marcell
: Sipos Marcell
Esküvő mint PR eszköz avagy A családi rendezvény sikeressége miként hat a személyes és szervezeti image-re?
: Borbély Renáta
: Borbély Renáta
Kell-e csocsóasztal a BGEseknek? – avagy miként befolyásolja a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak munkahelyválasztását az employer branding
: Gossler Enikő
Megjelent: (2019)
: Gossler Enikő
Megjelent: (2019)
Miként játszik szerepet a vállalatok felelősségvállalása a fogyasztói döntésekben – mit tesz egy felelős vállalat, hogy felkeltse fogyasztói érdeklődését
: Oroszi Eszter Edit
: Oroszi Eszter Edit
Kell-e csocsóasztal a BGE-seknek? - Avagy miként befolyásolja a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak munkahelyválasztását az employer branding?
: Gossler Enikő
: Gossler Enikő
Kultúraközi kommunikációs dolgozatok és felmérések tanulságai
: Osváth Gábor
Megjelent: (2007)
: Osváth Gábor
Megjelent: (2007)
Beyond green campuses Sustainability rankings as strategic tools for university branding
: Lukács Rita, et al.
Megjelent: (2024)
: Lukács Rita, et al.
Megjelent: (2024)
Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry A Case Study of Pirelli
: Burger Peter, et al.
Megjelent: (2024)
: Burger Peter, et al.
Megjelent: (2024)
Az orosz néplélek a sztereotípiák tükrében- avagy hogyan tárgyaljunk hatékonyan orosz üzleti partnereinkkel
: Takácsy Dorka Kornélia
: Takácsy Dorka Kornélia
A médiafogyasztás változása a különböző generációk között - miként változtak a médiafogyasztási szokások a mai generációk körében a korábbi generációkhoz képest
: Posta Norman
: Posta Norman
MIKÉNT ÉRVÉNYESÍTHETŐEK A MUNKAERŐPIACON A SPORT ÁLTAL SZEREZHETŐ TAPASZTALATOK, ILLETVE MILYEN SZEREPE VAN A MUNKAHELYI-MUNKATÁRSI KAPCSOLATOK ALAKULÁSÁBAN A SPORTNAK?
: Varga Bertalan
: Varga Bertalan
Controlling elmélete a közigazgatásban és annak gyakorlati megvalósítása. Hogyan működhetne a controlling rendszere a Magyar Tudományos Akadémia Titkárságán.
: Bajkai Marianna
: Bajkai Marianna
Bankválság a válság után? – Hogyan és miért diverzifikálják a bankok a portfóliójukat?
: Rendes Szabolcs Árpád
: Rendes Szabolcs Árpád
„Nincs időm olvasni” - kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
„Nincs időm olvasni” – kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
A boldogság tudományos útjain
: Bábás Csilla, et al.
: Bábás Csilla, et al.
Hogyan készül? Certifikátok bemutatása
: Farkas Gabriella
: Farkas Gabriella
Hogyan tovább Gundel?
: Vrana Szilvia
: Vrana Szilvia
Rendezvényszervezés a Honvédelmi Minisztérium és a Magyar Honvédség gyakorlatában, avagy hogyan befolyásolják a rendezvények a honvédségről kialakult képet
: Bak Viktória
: Bak Viktória
Természetből táplálkozó világörökségek a turisztikai hasznosítás jegyében
: Váry Tamás
: Váry Tamás
Reálisak-e a maastrichti konvergencia-kritériumok napjainkban is? Miként lehetne megreformálni a tényezőket, illetve mértékeket, különös tekintettel a 2004 után csatlakozott kelet- és közép európai országok helyzetére?
: Winkler Orsolya Anna
: Winkler Orsolya Anna
Hogyan legyünk felelős turisták?
: Varga Zsuzsanna
: Varga Zsuzsanna
Hogyan maradhatunk szeniorként is örökifjak?
: Nagyné Sárdi Zsuzsanna
: Nagyné Sárdi Zsuzsanna
Hogyan vélekedünk a nonprofitról?
: Naszódy Dóra
: Naszódy Dóra
Kézikönyv a tudományos életben a vélelmezett exportról nemzetközi üzleti oktatók számára
: Csekő Katalin, et al.
Megjelent: (2024)
: Csekő Katalin, et al.
Megjelent: (2024)
Kulturális sztereotípiák
: Hidasi Judit
Megjelent: (1996)
: Hidasi Judit
Megjelent: (1996)
Hogyan indítsunk vállalkozást az építőiparban?
: Kalkó Olivér
: Kalkó Olivér
Hasonló tételek
-
Motiváció – Mi hajt, ösztönöz, lelkesít minket valójában?
: Kétyi András
Megjelent: (2019) -
Erőszak a képernyőn - a minket körülvevő világ tükre?
: Eisele Tünde Amália -
„Ész az úr, mely minket vezet?" A magyar média a bulvárosodás útján
: Vérten Zsófia -
Bosch 4.0, avagy miként kommunikálnak eszközeink
: Erdélyi Gergő -
Bosch 4.0, avagy miként kommunikálnak eszközeink
: Erdélyi Gergő