25-Year Odyssey in the World of Country Branding Overcoming Challenges and Celebrating Triumphs – 10 Lessons Based on Theory and Practice

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Papp-Váry Árpád
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Sorozat:Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-86-7_10

Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2298

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2298
005 20240909112930.0
008 240909s2024 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-86-7 
024 |a 10.29180/978-615-6342-86-7_10  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Papp-Váry Árpád 
245 1 0 |a 25-Year Odyssey in the World of Country Branding  |b Overcoming Challenges and Celebrating Triumphs – 10 Lessons Based on Theory and Practice  |c Papp-Váry Árpád  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2024 
300 |a 129-148 
490 0 |a Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science 
650 4 |a média- és kommunikációs tudományok 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2298/1/%C3%81rp%C3%A1d%20Papp-V%C3%A1ry%20-25-Year%20Odyssey%20in%20the%20World%20of%20Country%20Branding%20Overcoming.pdf  |z Dokumentum-elérés